برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
بازرگانی

فروش مونو و دی گلیسیرید گلیسیرید مونو استئارات

فروش مونو و دي گليسيريد گليسيريد مونو استئارات

مونو و دی گلیسیرید با بسته بندی های 25 کیلو گرمی وارد می شود

یکی از مهمترین امولسیفایرهای غذایی مونو ودی گلیسریدها هستند.این ترکیبات جزء امولسیفایرها می باشند. امولسیفایر ها بدلایل متعددی مانند کمک به کنترل اندازه حبابها ، بهبود مقاومت خمیر ، بهبود نگهداری گاز و افزایش نرمی مغز نان ممکن است در ترکیب بهبود دهنده ها استفاده شود.مونو و دی گلیسیرید ها شامل مخلوط های حاوی مونو و دی استرهای روغنها و چربی های خوراکی یا اسیدهای چرب تشکیل دهنده چربی خوراکی میباشند.

محصولات تجاری موجود از نظر قوام ، مایع تا پلاستیک تا سخت ، متفاوت هستند و رنگهای مختلفی از زرد تا کرم دارند. در آب غیر محلول میباشند و دارای عطرو بوی ملایمی می باشند.به عنوان تقویت کننده خمیر ، امولسیفایر ، نرم کننده طعم دهنده ، روان کننده ، پایدار کننده ، مواد فعال در سطح ، بافت دهنده و غلیظ کننده در محصولات نانوایی بکار می روند.

کاربرد عمده آنها در نان- کیک های اسفنجی- مارگارین و بستنی می باشد.که بیشترین کاربرد آنها در صنعت نانوایی است. به طور کلی 60 درصد از مونو گلیسریدها در صنعت نان استفاده می شوند که 40% در نان و 20% در کیک های اسفنجی به کار می رود.

برای مثال می توان به کاربردهای مونو گلیسرید در زیر اشاره کرد:

نان- کیک اسفنجی : کمپلکس با نشاسته

دسرها- کیک اسفنجی : هوادهی

مارگارین : امولسیون کننده

مونو و دی گلیسیرید در بسته های 25 کیلو گرمی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم برای فروش موجود است. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های زیر تماس بگیرید: 88480545-88480546

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

بازرگانی، از ۱۱ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۸ سال پیش ثبت کرده ... و ۶ ماه پیش به روز شده.

بازرگانی
بازرگانی
آگهی: فروش مونو و دی گلیسیرید گلیسیرید مونو استئارات
بازرگانی