برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
محمد رضا مارانی

فروش نیترات آمونیم سولفاته 30/3 ازت

فروش  نيترات آمونيم سولفاته 30/3 ازت

فروش نیترات آمونیم سولفاته با خلوص 30/3 ازت یا نیتروژن در سطح ایران برای مصارف کشاورزی و زراعت با نازلترین قیمت در حداقل فروش 15 متریک تن آماده فروش هستیم
نیترات آمونیم با داشتن ازت ,فراوان ترین عنصر موجود در مواد شیمیایی بعد اوره میباشد. و در بین عناصر پر مصرفترین عنصر بوده که بصورت یونهای نیترات NO3-1 و آمونیم NH4+1 و اوره CH4N2O از طریق ریشه ها جذب و پس از انتقال به برگها در سنتز اسیدهای آمینه دخالت و نهایتا پروتئینها را میسازند.
ازت بخش مهمی از سایر ترکیبات آلی نظیر رنگدانه کلروفیل و کوآنزیم ها را تشکیل میدهد. ازت رشد رویشی درخت را تحریک میکند و در صورت مصرف زیاد منجر به ایجاد بافتهای نرم و افزایش پاجوش و تنه جوش در درخت شده و بر فرآیند تولید محصول اثر معکوس میگذارد .
ازت خاک از دو منبع کودهای آلی و شیمیایی تامین میگردند. کودهای حیوانی و کودهای سبز عمده ترین منابع آلی تامین ازت میباشند. کود اوره با 46% ازت و نیترات آمونیوم با 33.4% ازت و نیترات پتاسیم با 20.5% ازت و سلفات پتاسیم با 52% پتاسیم و 18% سولفور و ... از عمده ترین کودهای شیمیایی و منبع تامین ازت میباشند .
نیترات یک آنیون بسیار محلول است که بوسیله خاک جذب نمی شود و از اینرو براحتی میتواند بطرف ریشه ها حرکت کند و یا بوسیله آبشویی از دسترس گیاه خارج شود. اوره نیز متحرک و علی رغم جذب آسان میتواند با آبشویی از دسترس خارج شود ، اما آمونیوم بار مثبت دارد و مثل سایر کاتیونها جذب ذرات خاک میشود و از اینرو تحرک و آبشویی آن محدود است .
اوره بطور کامل در آب محلول بوده و از اینرو تنها ترکیب مطمئن برای استفاده در تانک کود میباشد. سایر ترکیبات ازت امکان انحلال کامل در آب را نداشته و ار اینرو توصیه میگردد به هیچ عنوان از این کودها در تانک کود استفاده نکنید. بی دقتی در این امر به گرفتگی سراسری قطره چکانها منجر میگردد .
در مورد مصرف کود ازت همیشه به نسبت بین ماده آلی کربن C و ماده معدنی ازت N توجه داشته باشید. بهترین نسبت C/N = 10 میباشد که بسیار ایده آل میباشد شما سعی کنید این نسبت در عمل به کمتر از 2 کاهش نیابد از اینرو قبل از تامین کمبود ازت از طریق کود شیمیایی به افزایش ماده آلی خاک اعتنا کنید در غیر اینصورت درختی با قدرت رویش بالا و توان زایشی محدود را به ارث خواهید برد .
این کود بدون اسید بوده و برای زراعت چغندرقند و گیاهان پهن برگ دارای خاصیت زیادی میباشد.
در صورت کسب آنالیز یا مشخصات کود به سایت زیر مراجعه نمایید
www.alvandbahar.ir
E-mail: info@alvandbahar.ir
mrmarani@yahoo.com
ID skype:reza.marani
مهندس محمدرضا مارانی 09189117975

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

محمد رضا مارانی، از ۱۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۹ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ روز پیش به روز شده.

محمد رضا مارانی
محمد رضا مارانی
آگهی: فروش نیترات آمونیم سولفاته 30/3 ازت
محمد رضا مارانی