برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
رایا فلات صنعت

پوشش تفلون صنعتی جهت پیچ و مهره

پوشش تفلون صنعتي جهت پيچ و مهره

حفاظت از خوردگی در بسیاری از صنایع خصوصا" نفت و گاز ، پتروشیمی ، آب و فاضلاب ، غذایی و دارویی و ... حائز اهمیت است. به علاوه مقاومت شیمیایی و حرارتی نیز قابل توجه است. صرف نظر از مباحث فنی ، جنبه های اقتصادی ، موجب پیدایش نیازمندیهای جدیدی دراین صنایع گردیده است.

پوششهای تفلون صنعتی به نحو مناسبی توانسته است طی چند دهه اخیر ، بدین نیازها پاسخ دهد. با توسعه روزافزون تحقیقات در زمینه تولید مواد با ویژگیهای برتر ، این مواد را به طور ویژه ای در سبد پوششهای خاص و دارای کاربرد ویژه در صنایع شیمیایی ، پتروشیمی ، نفت و گاز ، قرار داده است. دلیل این امر مقاومت بالای خوردگی ، مقاومت عالی در برابر اسید و بازها ، پایداری دمایی و همچنین دارابودن خواص نچسب بودن و قابلیت جدایش عالی (در کاربرد قالبهای صنعتی) است.

رایا فلات صنعت با استفاده از خدمات پوششهای تفلونی از جمله PTFE به بخش مهمی از این نیازها در زمینه پوشش پاسخ مناسبی ارائه می نماید. این پوشش ها قابیلت اعمال بر روی انواع فلزات و آلیاژها همچون آاومینیوم ، فولادها و حتی سرامیک ها و پلاستیک داشته و علاوه بر مقاومت در برابر خوردگی و سایش ، مقاومت شیمیایی ، دارای خاصیت نچسب بودن و قابلیت روان سازی در حالت خشک نیز می باشد .

رایا فلات صنعت در ارائه خدمات پوششهای صنعتی از بهترین مواد اولیه اروپایی و امریکایی بهره می گیرد.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

رایا فلات صنعت، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱۱ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

رایا فلات صنعت
رایا فلات صنعت
آگهی: پوشش تفلون صنعتی جهت پیچ و مهره
رایا فلات صنعت