برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت کسری

انواع ملات ضد اسید و قلیای محصول HEGGEL آلمان

انواع ملات ضد اسيد و قلياي محصول HEGGEL آلمان

شرکت مشاورین پوشش های صنعتی کسری بعنوان نماینده انحصاری شرکت HEGGEL آلمان در ایران، وارد کننده انواع ملات های ضد اسید و قلیا با نام تجاری HEGGEL ، از جمله ملات فوران می باشد.
ملات های ضد اسید و قلیای محصول شرکت HEGGEL آلمان در انواع مختلف و بر پایه های فوران ، سیلیکات پتاسیم ، فنول، وینیل استر و اپوکسی قابل ارائه می باشند.
شرکت مشاورین پوششهای صنعتی کسری با بهره مندی از کادر فنی مجرب و کارآزموده متشکل از کارشناسان ارشد پلیمر، شیمی و متالورژی و همچنین بهره‌گیری از مشاوره فنی شرکت های معتبر اروپایی مفتخر است با توجه به شرایط فرآیندی پروژه شما، مناسب‌ترین نوع ملات ضد اسید و قلیا را جهت نصب و بند کشی کاشی های ضد اسید و قلیا با قیمتی رقابتی به شما ارائه نماید.
کاربرد انواع ملات ضد اسید و قلیا:
1.ملات فوران : ملات ضد اسید و قلیای فوران با نام تجاری HEGGEL محصول شرکت HEGGEL آلمان از محصولات پر مصرف در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، غذایی و لبنی، دارویی و ... در ایران است و در شرایطی که سطح در معرض اسید و قلیاهای متنوع با غلظت های متداول قرار دارد مورد استفاده قرار می گیرد. مقاومت حرارتی ملات فوران تا 180 درجه سانتیگراد می باشد.
2.ملات پایه سیلیکاتی: ملات ضد اسید HEGGEL در مواردی کاربر دارد که سطح در معرض غلظت های بسیار بالایی از انواع اسیدها از جمله اسید سولفوریک 98% قرار دارد (اما برای محافظت در مقابل قلیا مناسب نیست). ملات های پایه سیلیکاتی تولید HEGGEL آلمان دارای مقاومت حرارتی تا 1400 درجه سانتیگراد بوده و با آب شسته نمی شوند.
3. ملات پایه فنولی: ملات ضد اسید و قلیای HEGGEL و HEGGEL علاوه بر مقاومت شیمیایی فوق العاده در برابر غلظت های بالایی از اسیدها و قلیاهای مختلف، دارای مقاومت حرارتی و مکانیکی بالا نیز می باشد.
4.ملات پایه وینیل استر: در مواجه با برخی عوامل خورنده و شرایط ملایم شیمیایی ملات ضد اسید و قلیای HEGGEL ، به کار برده می شود، اما در مقایسه با ملات فوران از مقاومت شیمیایی کمتری برخوردار است.


جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ملات های ضد اسید، با مهندسین مشاور ما در بخش پوشش های ضد خوردگی با شماره های ۹-۷۵۴۳۳۳۳۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت کسری، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۶ ماه پیش به روز شده.

شرکت کسری
  • تهران، خیابان شریعتی-رو به روی بیمارستان ایرانمهر- انتهای کوچه مسعود - کوچه مطهری- پلاک11 -ط
  • 021 2640 0037
شرکت کسری
آگهی: انواع ملات ضد اسید و قلیای محصول HEGGEL آلمان
شرکت کسری