برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت کسری

Rubber lining رابرلاینینگ ضد خوردگی KCH

Rubber lining رابرلاينينگ ضد خوردگي KCH

شرکت کسری نماینده فروش محصولات ضدخوردگی و محافظت سطوح شرکتهای اروپایی GBT ، Tamburini و STEULER KCHدر ایران می باشد.

شرکت کسری نماینده رسمی فروش کلیه محصولات ضد خوردگی شرکت Steuler-KCH آلمان در ایران است و افتخار دارد که ضمن ارائه سرویس و قیمت مناسب ، رابط فنی مطلوبی بین شما و شرکت Steuler-KCH باشد تا بتوانید با مشاوره فنی ایده آل ، بهترین محصول را برای حفاظت سطوح در مقابل اسید ها ، باز ها و سایر مواد خورنده و شرایط سخت شیمیایی انتخاب نمایید .
شرکت KCH آلمان که در گذشته با نامهای کرام شیمی ( KERAMCHEMIE ) یا اس جی ال اسوتک ( SGL ACOTEC GmbH ) فعالیت می کرده است ، با بیش از 140 سال سابقه درخشان در تولید انواع محصولات حفاظت سطوح در مقابل خوردگی ، یکی از پیشتازان این صنعت در دنیا به شمار می آید ، در ایران نیز شرکتهای بزرگ و پیشکسوتان صنعت که همواره با موضوع خوردگی مواجه بوده اند کیفیت فوق العاده محصولات این شرکت را در کنار قیمت مناسب آن بسیار تجربه کرده اند.
از جمله مشتریان قدیمی این محصولات در ایران شرکت کیمیا پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) را می توان نام برد که در سخت ترین شرایط و در فرایند های شیمیایی بسیارخورنده همواره محصولات ضد خوردگی شرکت Steuler-KCH آلمان را بر محصولات سایر رقبای آلمانی وآمریکایی ترجیح داده است.پتروشیمی رازی ، پتروشیمی شیراز ، نیروگاه نکاء ، پتروشیمی اراک و شرکت بازرگانی پتروشیمی ایران از مشتریان قدیمی محصولات این شرکت در ایران هستند که ارتباط فنی دائمی با آنها داریم.
در بخش لاستیک های ضد خوردگی نیز ورقهای لاستیکی نرم ( Soft Rubber ) برپایه بوتیل با نام تجاری ( Kerabutyl BS ) یا ( Kerabutyl VC ) و ورقهای لاستیکی سخت ( Hard Rubber ) با نام تجاری ( Vulcoferran 2194 ) یا (Vulcoferran 2190 ) از محصولات محبوب و مورد اطمینان در صنعت پوششکاری لاستیکی ضد خوردگی - رابرلاینینگ – می باشد.
سیستم چسب سه جزئی قدرتمند کراکول بی اس ( Keracoll BS Adhesive System ) نیز در روش رابر لاینینگ سرد Pre-vulcanized rubber lining ) ( با ایجاد چسبندگی فوق العاده بین پوشش لاستیکی و سطح فلز و مقاومت عالی ضد خوردگی شیمیایی ، رضایت و اطمینان خاطر همه مجریان وکارفرمایان را جلب نموده است.
********************************
شرکت کسری مفتخر به همکاری رسمی با شرکت Tamburini ایتالیا در زمینه انواع رابرلاینینگ و پوششهای ضد خوردگی می باشد.
شرکت Tamburini ایتالیا با بیش از 75 سال سابقه درخشان تولیدکننده انواع سیستم های لاستیک و چسب (رابرلاینینگ) با کیفیتی بی نظیر با نام های تجاری AKORROS و PIN-UPمی باشد. شرکت کسری رابط فنی مطلوبی بین شما و شرکت Tamburini ایتالیا آماده است تا دانش فنی این شرکت معتبر اروپایی را در زمینه انواع رابرلاینینگ ضد خوردگی و پوشش های ضد اسید و قلیا به صنایع ایران و پروژه شما منتقل نماید و محافظ حادترین شرایط فرآیندی و خوردگی در صنعت شما باشد.
********************************
شرکت کسری نمایندۀ انحصاری شرکت GBT آلمان در زمینه پوشش های ضدخوردگی در ایران می باشد.
شرکت GBT آلمان با سابقه هزاران متر مربع رابرلاینینگ و پوشش های رزینی پیشرفته در سراسر اروپا با نام تجاری Bücolit. از سرشناس ترین شرکت های تولید کننده رابرلاینینگ در دنیا است . در این خصوص شرکت کسری با بهره گیری از مشاوره فنی این شرکت و با برخورداری از تجارب کاری موفق ، مدیران و کارشناسان مجرب شیمی ، پلیمر و متالوژی آماده ارائه خدمات فنی مطلوب و مناسب ترین نوع رابرلاینینگ و پوشش محافظت سطوح محصول شرکت GBT آلمان با قیمتی رقابتی در ایران می باشد.
جهت اطلاعات بیشتر می توانید از وب سایت ما دیدن فرمایید و یا با ما تماس بگیرید.برای دریافت سریع اطلاعات می توانید شماره تماس یا e-mail خود را از طریق SMS به شماره 3000722707 ارسال فرمایید.

شرکت کسری نماینده انحصاری MultiMetall آلمان در ایران.
شرکت کسری نماینده انحصاری pelox آلمان در ایران.
شرکت کسری نماینده انحصاری CHEMOSIL در خاورمیانه.
شرکت کسری نماینده فروش محصولات ضدخوردگی و محافظت سطوح شرکتهای اروپایی GBT ، Tamburini و STEULER KCHدر ایران می باشد.
شرکت کسری نماینده فروش پوشش های بر پایه تفلون و فلوروپلیمرها محصول شرکت Gutbrod آلمان در ایران.

Website : www.kasracompany.com
E-mail : info@kasracompany.com

آدرس:
تهران، خیابان شریعتی، پایین تر از دوراهی قلهک، انتهای کوچة مسعود، کوچة مطهری، پلاک 11
No. 11, Motahari Alley, Masoud Alley, Shariati Ave(Gholhak),Tehran, Iran.



شماره تلفن های تماس:

75433000 (021)
26400037-9 (021)
فکس :
021-75433434

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت کسری، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۶ ماه پیش به روز شده.

شرکت کسری
  • تهران، خیابان شریعتی-رو به روی بیمارستان ایرانمهر- انتهای کوچه مسعود - پلاک11 -طبقه2
  • 021 2640 0037
شرکت کسری
آگهی: Rubber lining رابرلاینینگ ضد خوردگی KCH
شرکت کسری