برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
وکیوم آسیا (طراحی و ساخت انو

طراحی و ساخت انواع پمپ وکیوم دیافراگمی

طراحي و ساخت انواع پمپ وكيوم ديافراگمي

شرکت وکیوم آسیا(مشاوره ، فروش ، تعمیر وتولید وکیوم پمپ و بلوئر با یکسال گارانتی)
شماره ثبت 387756
شرکت وکیوم اسیا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه طراحی ، ساخت ، تعمیر و فروش سیستمهای وکیوم و فشار (بلوئر) یکی از برترینهای صنعت وکیوم می‌باشد. محاسبه ، طراحی و ساخت انواع مدار وکیوم و بلوئر و سیستمهای وکیوم زیر نظر مهندسین مجرب ، تحویل و راه‌اندازی سیستمها در محل کارخانه بهمراه گارانتی و خدمات پس از فروش
این شرکت با بهره‌گیری از فن‌اوری روز دنیا و استفاده از ماشین الات ، تجهیزات و امکانات دقیق و پیشرفته همگام با تکنولوژی مدرن امکان تعمیر و بازسازی انواع سایدچنل Side channel ، بلوئر Blower & Roots ، پمپهای وکیوم رینگ ابی و روغنی liquid Ring ، پمپ وکیوم خشک Dry Pumpsو همچنین پمپهای روتاری وین Rotary vane ، دیفیوژن Diffiusionو توربومولوکولار Turbomolecularرا در داخل کشور فراهم اورده است.
امروزه در اکثر صنایع ، ازمایشگاهها و مراکز تحقیقاتی از پمپ دیافراگمی استفاده می‌شود. از مزایای این پمپ می‌توان به عدم تماس ماده مورد انتقال با اجزاء مکانیکی و روغن پمپ اشاره نمود. یکی از معایب این پمپ دبی کم و سرعت تخلیه پایین است . این پمپ بصورت یک تا چهار مرحله‌ای ساخته می‌شود که به ترتیب به فشارهای 0.5mbar - 2mbar - 10 mbar - 80 mbar می‌رسد. از این پمپ برای مدارهای نشتیابی مدار با گاز هلیوم ، انتقال گازهای ازمایشگاهی ، انتقال مواد اتشزا و سمی استفاده می‌شود.

تلفن: 66791775-66791776-66795738-66797285-021
واتساپ : 09106618679
www.asiavacuumpumps.com
آدرس: تهران-بزرگراه فتح – فتح 25- جنب پمپ بنزین- پلاک 15- شرکت صنایع وکیوم آسیا

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

وکیوم آسیا (طراحی و ساخت انو، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۱ هفته پیش به روز شده.

وکیوم آسیا (طراحی و ساخت انو
وکیوم آسیا (طراحی و ساخت انو
آگهی: طراحی و ساخت انواع پمپ وکیوم دیافراگمی
وکیوم آسیا (طراحی و ساخت انو