برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
وکیوم آسیا (تعمیر و فروش انو

فروش ویژه پمپ وکیوم روتاری EDWARDS RV8

فروش ويژه پمپ وكيوم روتاري EDWARDS RV8

کیوم آسیا (Asia Vacuum)
شماره ثبت 387756

شرکت وکیوم آسیا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه طراحی ، ساخت ، تعمیر و فروش سیستمهای وکیوم و فشار (بلوئر) یکی از برترینهای صنعت وکیوم می‌باشد. محاسبه ، طراحی و ساخت انواع مدار وکیوم و بلوئر و سیستمهای وکیوم زیر نظر مهندسین مجرب ، تحویل و راه‌اندازی سیستمها در محل کارخانه بهمراه گارانتی و خدمات پس از فروش

**فروش ویژه پمپ وکیوم روتاری وین EDWARDS RV8 باز سازی شده کامل با قطعات اصلی و گارانتی یک ساله **

پمپ وکیوم روتاری وین از نوع دورانی بوده که در آن از یک روتور و چند تیغه مخصوص استفاده می‌شود. در پمپ روتاری وین فاصله بین قطعات مکانیکی کم بوده و در نتیجه فشار نهایی وکیوم بیشتری دارد . این پمپ بصورت یک تا چند مرحله‌ای ساخته می‌شود. در روتاری وین خشک از تیغه‌های گرافیتی استفاده می‌شود .در صنایع دارویی و شیمیایی ومواردی که بخارات آب و روغن نباید در سیستم باشند از این پمپ استفاده می‌شود. فشار نهایی وکیوم روتاری خشک تا 80 mbar می‌رسد. پمپ روتاری را می‌توان به عنوان پمپ پشتیبان برای پمپهای روتس ، دیفیوژن و توربومولوکولار استفاده نمود و از ترکیب این پمپ با پمپهایی نظیر روتس می‌توان به تا فشار 0.001mbar رسید.

شرکت وکیوم آسیا با فعالیت در عرصه بین‌المللی و دسترسی به بازارهای جهانی و ارتباط مستقیم با سازندهای داخلی و خارجی دارای یکی از قدرتمندترین شبکه های تامین قطعات پمپها ، اتصالات ، فشارسنجها ، مخازن و دیگر ملزومات صنعت وکیوم برای پمپهایی نظیر Edwards, Leybold,oerlikon, Alcatel, Adixen,Busch,Pfeiffer, Varian, Balzer, Sihi, Nash, Arezen, Dresser, Lesker, Ulvac, Kinney, Savant, Welch, krytox, Santovac, MKS, Stokes,tribodyn می باشد.

تلفن: 6-66791775-66795738-66797285-021
واتساپ : 09106618679
www.asiavacuumpumps.com

تهران ، جاده قدیم کرج(بزرگراه فتح)- جنب پمپ بنزین- فتح 25- پلاک 15- شرکت صنایع وکیوم آسیا

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

وکیوم آسیا (تعمیر و فروش انو، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۱ هفته پیش به روز شده.

وکیوم آسیا (تعمیر و فروش انو
وکیوم آسیا (تعمیر و فروش انو
آگهی: فروش ویژه پمپ وکیوم روتاری EDWARDS RV8
وکیوم آسیا (تعمیر و فروش انو