برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
سید حسن حسینی

جدیدترین خط تولید پودر میکرونیزه

جديدترين خط توليد پودر ميكرونيزه

در این سیستم سنگ کلوخه کربنات کلسیم از معدن در ابعاد 80*100 وارد کارخانه می شود.این کلوخه ها پس از ریخته شدن درون هاپر ورودی دستگاه وارد آسیاب فکی شده و توسط این آسیاب تبدیل به قطعات 10-20 سانتی متری می شوند.این قطعات پس از خروج از آسیاب فکی ، وارد آسیاب چکشی می گردد.

ابعاد سنگ خروجی از آسیاب چکشی بین 1-10 میلی متر است که مناسب با ورودی آسیاب اصلی سیستم( آسیاب سپراتور) می باشد.

مواد خروجی اسیاب چکشی توسط یک عدد الواتور به داخل سیلوی مواد اولیه 200 تنی ریخته و در این محل انبار می گردد.

در خروجی این سیلو یک عدد روتاری والو جهت خروج یکنواخت مواد برای ورود به آسیاب سپراتور تعبیه گردیده است.

مواد ذخیره شده در سیلوی مواد اولیه با عبور از این روتاری وارد آسیاب سپراتور می گردد. مواد ورودی پس از ورود به این آسیاب بر اثر فشار بالای باد ایجاد شده( به دلیل دور بالای دیسک دستگاه) و برخورد بین چکش ها و زره های تعبیه شده در سیستم بلافاصله به پودر تبدیل می شود.

در این سیستم جهت خروج مواد آسیاب شده در درون دستگاه از روش جت پالس استفاده می شود ( لازم بذکر است که سیستم جت پالس جهت غبارگیری کوره های مختلف از جمله گچ و سیمان و ... مورد استفاده قرار می گیرد).

جهت خروج مواد پودر شده ابتدا فن مکنده که متصل به سیستم بگ فیلتر است شروع به مکش می کند و مواد پودر شده بر اثر خلا ایجاد شده از خروجی آسیاب سپراتور که به ورودی فیلتر متصل است منتقل و به کیسه فیلتر های موجود در فیلتر چسبیده می شود و در اثر عطسه های شیر های برقی تعبیه شده در این بگ فیلتر مواد پودری چسبیده به فیلتر از کیسه ها جدا شده و به انتهای فیلتر ریخته می شود و سپس از طریق روتاری والوی که در انتهای فیلتر نیز نصب گردیده است به داخل سیلوی محصول ( پاکت پر کن) منتقل و جهت بسته بندی به دو صورت فله و کیسه ای آماده عرضه به بازار مصرف می باشد.

مزایای استفاده از سیستم آسیاب سپراتور

طرح اولیه دستگاه فوق توسط شرکت آلمانی آلپاین هوزاکاوا ، جهت پودر کردن برخی مواد خوراکی و دارویی و معدنی در ظرفیت بسیار پایین انجام شده است که این سیستم توسط مهندسان جوان این شرکت کاملا بومی شده و جهت خردایش ا

09127974017 مهندس سید حسن حسینی المدنی
توضیحات تصویر"
تصویر مربوط به یکی از سیستم های میکرونیزه تک روتوره با ظرفیت 2 تن در ساعت مش 325 می باشد

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

سید حسن حسینی، از ۱۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۲ ماه پیش به روز شده.

سید حسن حسینی
سید حسن حسینی
آگهی: جدیدترین خط تولید پودر میکرونیزه
سید حسن حسینی