برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
monjezi

آسیاب پودر میکرونیزه جت میل (تا 1 میکرون )

آسياب پودر ميكرونيزه جت ميل (تا 1 ميكرون )

شرکت سمات صنعت سپاهان ، (میکروپودر ) تماس: 09120063169 09132943652 09193338449
طراح و سازنده ی انواع آسیابهای جت میل ، که از تکنولوژیهای روز دنیا برای میکرونیزه کردن مواد در صنایع می باشد.
آسیابهای (جت میل )مذکور بهینه سازی شده انواع جت میلها می باشند و از پر بازده ترین انواع جت میل ها هستند که هرکدام ویژه کاربردخاصی و پتنت اختراع گردیده ، پاره ای از ویژگیهای منحصر به فرد آنها:
1- آسیاب توانایی خرد کردن مواد را تا مش های میکرونیزه ، بین1 تا 10 میکرون(حتی بعضی مواد را تا نانو ) دارا می باشد( سایزهای درشت تر از 10 میکرون نیز قابل دستیابی می باشد) ، این دستگاهها بویژه برای مواد با سختیهای بالا ، مواد حساس به دما ، مواد له شونده و مواد با خلوص بسیار بالا کاربرد دارد که بادیگر آسیابها امکان آن وجود ندارد.
2- دارای توزیع اندازه ذرات بسیار بالایی می باشند
3- این آسیابها توسط فشار هوا ذرات مواد را در سرعتهای مافوق صوت با یکدیگر برخورد داده و خرد می نمایید.
4- این مکانیزم آسیاب هیچگونه برخورد مواد با بدنه یا قسمتهای فلزی دستگاه جهت خردایش وجود ندارد و سایشی در قسمتهای مکانیکی بوجود نمی آ ورد و مواد را آلوده نمی نمایید (بر عکس ما بقیه آسیابها)
5- در این آسیاب تولید حرارت و ایجاد گرما وبالا رفتن درجه حرارت مواد وجود ندارد. ( مناسب برای مواد حساس به دما وهمچنین مواد منفجره)
6- آسیابهای دیگر توانایی ریز کردن تا این سایز را ندارند ، که با ریز شدن بسیار زیاد در اکثر مواد اثر بخشی ، سرعت واکنش و... را بیشتر می نماید .
7- امکان ساخت این دستگاه برای تناژهای پایین ( به طور مثال نیم کیلو بر ساعت ، جهت مصارف آزمایشگاهی) تا تناژهای صنعتی وجود دارد.
8- بدلیل عدم وجود قطعات مکانیکی متحرک(تیغه ، ساچمه ، گلوله و...) استهلاک دستگاه بسیار ناچیز و اندک می باشد و نبودن قطعه ی متحرک آلودگی هایی مانند روغن کاری و ... که وارد محصول می شوند را دارا نمی باشد. (ساخت مطابق استاندارد داروسازیGMP (
10- عدم پرت محصول مخصوصا" برای محصولات با ارزش

12- بعلت مکانیزم دستگاه و عدم سایش و ایجاد حرارت و تمیزکاری بسیار آسان ، این آسیاب در دنیا یکی از بهترین مکانیزمها برای مواد خوراکی ، بهداشتی ، صنایع دفاع ، رنگ ، صنایع دارویی ، سموم و آفت کشها ... می باشد.
13- این دستگاه توانایی آسیاب کردن مواد از سختیهای پایین(مانند تالک) تا سخت ترین مواد در طبیعت( مانند اکسید آلومینوم و سیلیکون کارباید) را دارد.
این شرکت با کسب دانش فنی بالای انواع این دستگاه ، فقط بصورت تخصصی در زمینه مدلهای
مختلف جت میل فعالیت می نماید و آمادگی ساخت و انجام مشاوره و بهینه سازی انواع جت میل را دارد.
www.smicropowder.com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

monjezi، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۳ سال پیش به روز شده.

monjezi
monjezi
آگهی: آسیاب پودر میکرونیزه جت میل (تا 1 میکرون )
monjezi