برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
iranbelico

شیر چاقویی ( شیر گیوتینی )

شير چاقويي ( شير گيوتيني )

شیرهای گیوتینی یا چاقویی که از تولیدات ما (شرکت صنعتی بخار الکترونیک بلیکو) با برند پت وی patwey میباشد برای مصارف عمومی در صنایع کاغذ ، مقوا ، کارخانجات قند،کارخانجات مواد خمیری و غلیظ ، مواد غذایی و پودر کارخانجات مواد شیمیایی، معادن ودیگر صنایع طراحی و استفاده می شوند. این نوع شیر ها دارای بدنه ای دو تکه بوده و با افزایش ضخامت در قسمت تماس با فلنچـهای طرفین تقویت میشوند و که باعث مقاومت بیشتر این نوع شیر میشود؛ جنس بدنه از جنس چدن خاکستری و یا استنلس استیل است و گیت آنها از جنس استنلس استیل میباشد .

همچنین این امکان وجود دارد که در صـورت نیاز این نوع شیر ها ازجنس پـی وی سـی و غـیره نیز سـاخته شود. که با توجه به قرار گرفتن و حرکت گیت بین دو قطـعه بدنه باعث سـهولت در تعمیر و نگهداری فراهم میشود .

مـکانیزم آب بندی: طراحی منحصر بفرد مکانیکی شیر میسر می سازد که گیت استنلس استیل در داخل بدنه شیر نشسته و رینگهایی از جنس EPDM در تمام مدخل بدنه آب بندی خوبی فراهم نماید. گیت اسـتنلس اسـتیل در دو طرف پولیش شده تا از جمع شدن مواد و صدمه به گیـت و حرکت روان برخوردار باشد و در قسمت انتهایی تراشکاری شده تا بصورت تیغه ای در داخل مواد غلیظ و جامد و پودر نفوذ کند و به بستن مناسب شیر کمک نماید.

این نوع شیرها از نوع دستی و پنوماتیک قابل تحویل میباشند و همچنین بنا به سفارش توانایی تولید به صورت موتوری؛ سلونید و غیره را دارا میباشند. سیلندرهای پنوماتیک از نوع …,AIRTEC – EMC می باشند و همچنین طبق درخواست قابل آماده سازی می شوند.

تولید شیرآلات کاردی کشویی در سایز های “۲ الی ۲۴” اینچ و طبق استانداردهای بین المللی Din، در انواع دستی و پنوماتیک و موتوری از جنس استنلس استیل و چدنی با گیت استنلس استیل قابل تولید می باشند.


فشار کار در سایزهای مختلف بشرح زیر میباشد:


فشار کار اندازه شیر

DN250 (10″ ) 10KG /Cm2 تا (DN50 (2″

DN400 (16″ ) 6KG /Cm2 تا (DN300 (12″

DN500 (20″ ) 5KG /Cm2 تا (DN450 (18″

DN600 (24″ ) 4KG /Cm2 تا (DN500 (20″



استاندارد اتصال فلنچها از نوع DIN- PN10 میباشد و استانداردهای دیگر, فلنچها از نوع DIN PN6 ، DIN PN25، DIN PN16 طبق سفارش آماده میشوند.

web-site: http://www.belico.ir

email: info@belico.ir
iranbelico@gmail.com

instagram: iranbelico

telegram channel: @iranbelico

telephone: ۰۲۱۸۶۰۴۴۸۳۱
telefax: ۰۲۱۸۶۰۴۳۹۹۶
cell-phone: ۰۹۱۲۰۲۷۲۷۵۰ - ۰۹۱۲۰۲۷۲۷۶۰

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

iranbelico، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۷ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

iranbelico
iranbelico
آگهی: شیر چاقویی ( شیر گیوتینی )
iranbelico