برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...

کارخانه از صنعت

علیزاده/آذرپارس
5

کارخانه آسفالت ۱۲۰ طرح ۲۰۲۲ مارینی

سازنده کارخانجات آسفالت در تناژهای ۱۲۰الی۲۴۰ تن در ساعت ؛ بروزترین طرح های مارینی فول آپشن با آسفالت رنگی ۰۹۱۴۹۹۹۵۶۰۱
ماشین سازی آذرپارس با بیش از۳۰ سال سابقه در ایران و خارج از کشور ، بعنوان معتبرترین برند خوشنام در صنعت آسفالت ایران مطرح می باشد و از سال ۱۳۷۱ در ایران فعالیت خود را با پیمانکاران و شهرداریها شروع نموده است. تولیدکارخانه آسفالت های نسل جدید ، امکان راه اندازی خط بازیافت آسفالت و تراشیده شده از سطح جاده را امکانپذیر می نماید. رعایت قوانین سخت گیرانه زیست محیطی و آلایندگی ، ....... از شاخص های برتر تولیدات اذرپارس می باشد. آذرپارس درحقیقت درنظر دارد که روند انتقال تکنولوژی مدرن صنعت آسفالت را به ایران باز نماید و از طریق نوسازی کارخانه های فرسوده و قدیمی ، روند سنتی تولید آسفالت را متحول نماید. این امر موجب تولید آسفالت کیفی متناسب با وضعیت ترافیک جاده ای بر اساس شرایط آب و هوایی و محیطی جاده خواهد بود که نهایتا به دوام آسفالت ( سازه جاده) و حفظ سرمایه های ملی منجر خواهد شد. طراحی کارخانه آسفالت اذرپارس در چهارچوب قوانین اداره راه مسکن شهرسازی رعایت توصیه نامه های انجمن آسفالت اروپا EAPA می باشد و نظارت عالیه این انجمن بر روند امور فرایندهای آن متداوم و سخت گیرانه است. ...

دیروز: ۱۷:۰۷
كارخانه آسفالت ۱۲۰ طرح ۲۰۲۲ ماريني
مریم حسینی

تولید مستربچ و انواع سازگارکننده پلاستیک

شرکت پرشین پلیمر نوین مفتخر است که خود را به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین تولید کنندگان مســــــتربچ هـــای سفیــد ، رنگـــی ، مشکـــی ، کـــامپاند کربنات کلسیم ، افزودنیـــهای پلیمری ، مســــــتربچ فوم و ..... جهت تولید انواع محصولات پلاستیکی بر پابه های محتلف به شما همکار گرامی معرفی نماید .
این مجموعه با استفاده از ماشین آلات مدرن و قدرتمند و کادری متخصص و مجرب ، توانسته است سهم قابل توجهی از مستربچهای مورد نیاز تولید کنندگان محصولاتی همچون :

فیـــلم های پلی اتیلنی

ظرف هــــای یکبار مصرف

ظروف فوم

قطعات تزریقی ، ورق های پلیمری

لوله های ساختمانی و لوله های آب و فاضلاب

کیسه های پلاستیکی و ...... را در ایران تولید نماییم .

ما همواره در تلاش هستیم که با رعایت استاندارد های کیفی و تنوع در محصولاتمان تامین کننده مطمئنی برای شما تولید کنندگان محترم باشیم. در همین راستا به اطلاع می رساند شرکت پرشین پلیمر نوین ( تولید کننده افزودنی ها و کامپاند های مهندسی) ، محصول جدیدی جهت بهبود خواص مواد بازیافتی طراحی و تولید نموده است. مکانیزم این سازگارکننده کاهش انرژی سطحی بین دو پلیمر مختلف می باشد. به طور کلی اضافه کردن افزودنی سازگار کننده به مواد بازیافتی موجب توزیع بهتر مواد ، افزایش خواص مکانیکی ، رنگ پذیری و بهبود شکل ظاهری محصول میگردد.
از دیگر محصول تولیدی این شرکت حلال های مختلف در پایه های مختلف میباشد که درصد اختلال مواد با هم را بهبود میبخشد.
این شرکت افتخار دارد که با انجام آزمایشات دقیق و پیشرفته محصولات جدیدتری برای بهبود کار و محصول تولیدی مشتریان خود تولید نماید.
برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش شرکت با شماره های زیر تماس حاصل نمایید:
02165310121
02165310122
09358998423
09107658284مریم حسینی
ایمیل ارتباطی:P_POLYMER@YAHOO.COM
PERSIANPOLYMER.COM

...

دیروز: ۱۶:۱۱
توليد مستربچ و انواع سازگاركننده پلاستيك
istgah