برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
فروشگاه تلفن اسکویی.(اصغر اسکویی)

نمایندگی Yealink یالینک

نمايندگي Yealink يالينك

فروشگاه تلفن اسکویی

نمایندگی فروش محصولات یالینک (Yealink) و یستار (Yeastar) در ایران

Yealink یالینک یک برند جهانی است که متخصص در طراحی و تولید دستگاه های حوزه کنفرانس ویدیویی ، ارتباطات صوتی و راه حل های همکاری با بهترین کیفیت در کلاس ، فناوری نوآورانه و تجربه کاربر پسند است. Yealink یلینک به عنوان یکی از بهترین ارائه دهندگان در بیش از 140 کشور و منطقه ، در سهم بازار جهانی محموله های تلفن SIP (تحت شبکه) رتبه 1 را دارد.

تلفن IP چیست؟

تلفن IP که تلفن VoIP ویپ نیز نامیده می شود، تلفنی است که از پروتکل اینترنت به جای PSTN استفاده می کند. تلفن IP از طریق کابل اترنت به جای اتصال تلفن به اینترنت متصل می شود. از دید کاربر، این نوع تلفن دقیقاً مانند یک تلفن سنتی کار می کند ، اما امکانات آن بیشتر است.
تلفن های PSTN و تلفن های VoIP سازگار نیستند ، اما می توانید یک تلفن PSTN را با آداپتور تلفن آنالوگ (گیت وی) با اینترنت تطبیق دهید. اگر این کار را انجام دهید، اگرچه قادر به برقراری تماس هستید ، نمی توانید از بسیاری از ویژگی های VoIP استفاده کنید.

تلفن های IP به اشکال مختلف و با سیستم عامل های متنوع ارائه می شوند. برخی ظاهراً شبیه تلفن های تجاری سنتی هستند و برخی دیگر شبیه به تلفن های اندرویدی هستند. سبک دیگر تلفن IP تلفن کنفرانسی است که یک بلندگو در بالا دارد و سه میکروفون در اطراف خود دارد.

.
• فروش آنلاین در www.Netbama.com
.
.
• کلیه محصولات این فروشگاه با 18 ماه گارانتی فوکا آروند ارائه میگردند تا مصرف کنندگان عزیز در کمال آرامش و با خیال راحت از کیفیت و خدمات به خرید خود بپردازند.
.
.
فروشگاه تلفن اسکویی . ( اصغر اسکویی )
تلفن: 2-33924111
فکس: 33924092
آدرس: تهران - برای مشاهده آدرس به قسمت " ارتباط با ما " در وب سایت مراجعه فرمایید.
وب سایت: www.oskueistore.com
.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

فروشگاه تلفن اسکویی.(اصغر اسکویی)، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۴ روز پیش به روز شده.

فروشگاه تلفن اسکویی.(اصغر اسکویی)
فروشگاه تلفن اسکویی.(اصغر اسکویی)
آگهی: نمایندگی Yealink یالینک
فروشگاه تلفن اسکویی.(اصغر اسکویی)