برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
جمالی

محصولات جوانسازی پوست لومینس ساخت jeunesse آمریکا

محصولات جوانسازي پوست لومينس ساخت jeunesse آمريكا

محصولات و پکیج جوانسازی قدرتمند و اعجاب انگیز لومینس LUMINESCE نسل جدیدی از محصولات آنتی ایجینگ ساخته شده در شرکت جینس گلوبال jeunesse global کشور آمریکاست .
از ۲۵ سالگی به بعد پوست بدن ، هرسال ۱% کلاژن از دست میدهد و باعث از بین رفتن حالت ارتجاعی پوست میشود در نتیجه باعث پیدایش انواع بیماری های پوستی و چین و چروک پوستی و منافذ و اسکار و ترک های پوستی و در نهایت پیری میشود که تمام اینها یک معنی دارد و آن یعنی سلول های بنیادی ( اصلی ترین سلول های بدن ) آسیب دیده و در حال نابودی هستند و دیگر نمیتوانند کار خود را بدرستی انجام دهند.

در نتیجه محققین و دانشمندان شرکت جینس گلوبال jeunesse آمریکا پس از سالها تحقیق و پژوهش فراوان با ابتکار دکتر ناتان نیومن و دکتر وینست گیام پاپا ، موفق به کشف فرمول منحصر به فردی جهت تولید محصول آنتی ایجینگ شگفت انگیزی با بهترین و با کیفیت ترین مواد طبیعی که بخش عمده آنرا سلول های بنیادی و بیش از ۲۰۰ فاکتور رشد ( سیگنال های بین سلولی ) تشکیل میدهند ، شده است و راه حل قدرتمندی برای بازسازی ، ترمیم و جایگزینی سلولهای آسیب می باشد که نتیجه آن پکیج قدرتمند و اعجاب انگیز جوانسازی با نام تجاری لومینس LUMINESCE است.

(دکتر ناتان نیومن و دکتر وینست گیام پاپا ، اساتید پیشگام و مطرح علم سلول های بنیادی در آمریکا و جهان هستند و کاندید دریافت جایزه نوبل جهت تحقیق و بررسی بروی سلول های بنیادی شده اند. دکتر نیومن دارای یک مرکز تحقیقاتی و زیبایی در زمینه سلولهای بنیادی در بورلی هیلز آمریکاست و ایشان در زمینه لیفتینگ سلولهای بنیادی در دنیا بسیار معروف و دارای جایگاه معتبر علمی هستند )

پکیج کامل محصولات لومینس شامل :
1- سرم لومینس ( اصلی ترین محصول پکیج جوانسازی )
2- ماسک لیفتینگ
3- پاک کننده و آبرسان کلینزر ( پاک کننده ، که باعث تاثیر دوچندان سرم لومینس )
4- کرم مرطوب کننده روز ( دارای اس پی اف و مرطوب کننده )
5- کرم بازسازی شب ( باعث بازسازی DNA در سطح سلولی میشه )
6- لوسیون بادی رینوال لومینس ( که همراه با سرم لومینس برای از بین بردن سلولیت و ترک بدن استفاده میشه )
7- کرم بوتاکس فوری ایجلس ageless ( در 2دقیقه چین و چروک صورت ، پف و سیاه زیر چشم و افتادگی گونه ها را به مدت 8 ساعت از بین ببرید )


با پکیج محصولات شرکت جینس گلوبال آمریکا همیشه جوان و شاداب بمانید .

جهت آشنایی بیشتر با محصولات و کیفیت آنها به کانال تلگرام ما سربزنید
آدرس کانال تلگرام : @jeunessekaraj
ادمین کانال : @ad_jeunessekaraj
تماس : 09129241202

نمایندگی انحصاری استان البرز

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

جمالی، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۸ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

جمالی
جمالی
آگهی: محصولات جوانسازی پوست لومینس ساخت jeunesse آمریکا
جمالی