برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
تابلو سازی نامی

تابلو سازی نامی

تابلو سازي نامي

محور اصلی تابلو نامی جلب رضایت مشتریان خود است و در این راستا سعی میکند تا بهترین کیفیت را با به صرفه ترین قیمت خدمت مشتریان ارائه کند.تخصص اصلی تابلو نامی ساخت انواع تابلو و نما میباشد که با مدرن ترین متدهای روز تلفیق شده تا مشتراین خود را همیشه همراه خود نگه دارد.
از طراحی تا اجرا

تابلو چلنیوم لترمکس

یکی از انواع تابلوهای چلنیوم تابلوهاییی با نام لترمکس هستند که تنها تفاوت آن با سایر چلنیوم ها بدین صورت است که روی لبه ی آن فاصله ای 1cm در نظر گرفته شده بعد از روشن شدن نور علاوه بر خود حروف از این لبه ها نیز نور منتشر میشود که این فاصله سبب زیبایی بیشتر این نوع از تابلو میشود.


لایت باکس آلومینیومی

بارز ترین مثالی که میتوان برای این دست از لایت باکس ها گفت لایت باکس هایی هستند که در مترو میتوان دید که از نوع آلومینیوم میباشند و از رویه ای از جنس فلکس یا پلکسی ساخته میشود که نور آن هم توسط Smd یا Led مهیا میشود.




تابلوهای برجسته چلنیوم

تابلوهای برجسته در انواع مختلفی وجود دارند که یکی از جدیدترین نوع های آن تابلوهای حروف برجسته چلنیوم هستند که یک نسل جدید از این دست تابلوها هستند که در ساخت آن از مواد مختلفی مثل چلنیوم(نوعی آلومینیوم) و پلکسی گلاس و... استفاده میشود.




تابلوهای برجسته کامپوزیت

مواد تشکیل دهنده کامپوزیت از دوماده اصلی هستند که یکی از این دو ماده به عنوان تقویت کننده استفاده میشود که سبب افزایش مقاوت ورق میشود و ماده دومی که برای ساخت کامپوزیت استفاده میشود ماده ای با نام ماترس میباشد که باعث زیبایی تابلو میشود.



تماس

آدرس
دفتر مرکزی: ایران، تهران، ملاصدرا، شیراز شمالی، بن بست کاج، پلاک 10، طبقه 4

کارخانه: آدرس: شهرک صنعتی قدس، بلوار امام زاده، بعد از چهارراه گلبرگ، کوچه مطهری، پلاک 12

تلفن
021-88064416

021-88064417

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

تابلو سازی نامی، از ۱۳ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۶ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ ماه پیش به روز شده.

تابلو سازی نامی
  • تهران، ایران، تهران، ملاصدرا، شیراز شمالی، بن بست کاج، پلاک 10، طبقه 4
  • 021 8806 4416
تابلو سازی نامی
آگهی: تابلو سازی نامی
تابلو سازی نامی