برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
بانک مشتری

تبلیغات ویدیویی ؛ تبلیغاتی هدفمند با کمترین هزینه

تبليغات ويديويي ؛ تبليغاتي هدفمند با كمترين هزينه

تبلیغات ویدیویی جدیدترین و موثرترین نوع تبلیغات در دنیای امروز است.در این روش تبلیغاتی، تمام تمرکز و توجه مخاطب روی تبلیغ شما قرار می‌گیرد و نسبت به دیگر روش‎ها، نرخ تبدیلش ۳۰۰٪ بیشتر است.
هر ویدئویی که برند شما را بهتر معرفی کند و باعث فروش بیشتر کالا یا خدمات شما شود به مفهوم بازاریابی ویدئویی است. کسب‌وکارها می‌توانند از این سرویس به منظور برندسازی و همچنین افزایش آگاهی در مورد محصولات و خدمات خود بهره ببرند.
مردم از دیدن تبلیغات های تکراری خسته شده اند ، این جاست که نیازمند تبلیغات ویدیویی بانک مشتری می شوند تا با اینفوگرافی ها، متن ها، تصاویر، ویدیو ها و هر نوع محتوایی که دارد، بتواند مخاطب را جذب کند و او را نه تنها اذیت نکند؛ بلکه نسبت به دیدن آن محتوا تمایل نشان دهد و حتی آن را دنبال کند.
تیم تبلیغات بانک مشتری با اتاق فکری که دارد ، ویدیوهایی مرتبط با کسب و کار دیجیتال شما را تولید می کند و آن را در بهترین سایت ها و شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارد تا در هر دو زمینه به راحتی پیشرفت کنید.
همچنین، شما می توانید ویدیوی ۳۰ تا ۶۰ ثانیه خود را برای بانک مشتری ارسال نمایید و پیغام تان را به میلیون ها کاربر روزانه نمایش دهید.
از آنجاییکه ویدیوهای تبلیغاتی در اپلیکیشن‌های گوشی‎های هوشمند نمایش داده می شود، شما می‌توانید صفحات تلگرام، اینستاگرام و اپلیکیشن‎های خود را در آن تبلیغ کنید تا تعداد مخاطبان فعال شما در این فضاها نیز افزایش پیدا کند.
بانک مشتری تبلیغات کور و غیر هدفمند ندارد ، خیالتان آسوده باشد برای یک ریال کمپین شما برنامه ریزی دقیق صورت گرفته است.
بازدید از تبلیغات شما رایگان است و هیچ هزینه ای را به شما تحمیل نمی کند. شما تنها زمانی پرداخت می کنید که روی تبلیغ شما کلیک شود .
بر این اساس، هزینه تبلیغات ویدیویی بر اساس نمایش (CPV) می باشد و زمانی هزینه محاسبه خواهد شد که مخاطب، ویدیوی تبلیغاتی را تا انتها مشاهده نموده یا روی لینک تبلیغاتی کلیک نماید.
شیفته کردن مخاطبان تان را به ما بسپارید!



بانک مشتری
هلدینگ تیبلغات آنلاین کشور
www.bankmoshtari.com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

بانک مشتری، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۶ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

بانک مشتری
  • تهران، اقدسیه - ابتدای بزرگراه ارتش -جنب بانک کشاورزی - ساختمان شهاب - ط6
  • 021 2842 4318
بانک مشتری
آگهی: تبلیغات ویدیویی ؛ تبلیغاتی هدفمند با کمترین هزینه
بانک مشتری