برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت آمال پویش

کاترپلاتر FC8600 گرافتک

كاترپلاتر FC8600  گرافتك

استفاده از فناوری های تولیدی جدید همگام با آخرین پیشرفت های مهندسی ، به گرافتک امکان یک پیشروی بی سابقه در صنعت داده است. قابلیت های پرکاربردی به FC8600 اضافه شده است در حالی که قیمت آن هنوز رقابتی است. سری جدید FC8600 به عنوان سریعترین کاترپلاتر و با دقت عالی ، بیشتر درخواست های برش و پروژه های ترسیم را تسهیل می کند و بسیاری از نیازهای کاربران را برای کاربرد های متنوع مرتفع می سازد. کاترپلاترهای پربازده سری FC8600 ، برای تابلوسازها ، گرافیست ها ، کسانی که در زمینه تزیینات اتومبیل فعالیت می کنند ، طراحان پیشخوان فروشگاه ها و ... به عنوان کاترپلاتر پیشتاز این صنعت شناخته شده است. این کاترپلاتر که در 5 اندازه 60 ، 75 ، 100 ، 130 ، 160 سانتیمتر ارائه می شود و بیشترین عرض برش آن ها به ترتیب 610 ، 762 ، 1043 ، 1342 ، 1603 میلیمتر می باشد. بیشترین سرعت این کاترپلاتر 1485 میلیمتربرثانیه می باشد و دارای فشاربرش قابل تنظیم 20 تا 600 گرم با شتاب G4 می باشند که با این فشار کاربران قادر به برش شبرنگ های رده الماسه (Diamond Grade) وفیلم های پربازتاب (High-intensity Reflective Film) ، لاستیک های مقاوم در برابر سندبلاست ، فیلم های شیشه دودی و فیلم های مقاوم در برابر رنگ ، برچسب های وینیلی وکلیشه های لیتوگرافی افست همچون Amberlith™ و Rubylith™ و... می باشند.
ویژگی های جدید FC8600:
صفحه کنترل با LCD 3 اینچی ، امکان ذخیره دو تنظیم مجزا برای دو کاربر مختلف ، دارای کارت شبکه ( استفاده از چندین ماشین از یک محل) و گزینه غلتک اضافی با امکان سه تنظیم فشار و نسل پنجم سامانه ARMS( تشخیص خودکار نشانه های مرجع چاپ با رنگ های مختلف).
سامانه ARMS جدید ، چندین نوع کج و معوجی پس از چاپ را جبران می کند تا دُوربُری دقیق تصاویر چاپی و برچسب ها را امکان پذیر سازد.
ویژگی های جدید ARMS جدید:
• سنسور نوری جهت هم راستایی خودکار
• تنظیم حساسیت تشخیص نشانه های مرجع در رنگ ها و مدیاهای مختلف
قابلیت برش پرفراژ:
با فعال کردن برش پرفراژ (Perf Cut) در تنظیمات ابزار می توانید بدون صدمه زدن به کاترپلاتر یا تیغ آن ، وینیل های چاپی را برای تولید برچسب های تمام رنگی نقطه چین برید تا موقع اجرا آماده جداشدن باشند.
www.irancutter.com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت آمال پویش، از ۱۰ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱۰ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

شرکت آمال پویش
  • تهران، تهران، خیابان سهروردی شمالی، کوچه شریف، پلاک 28، طبقه سوم تلفن
  • 021 8875 5120
شرکت آمال پویش
آگهی: کاترپلاتر FC8600 گرافتک
شرکت آمال پویش