برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
محیط آرا

اجاره ( ویدئو وال ) , ( ال ای دی وال )

اجاره ( ويدئو وال ) , ( ال اي دي وال )

اجاره نمایشگر ال ای دی وال 09126365973
با کیفییت الترا hd با کمترین تعداد دستگاه 4 عدد 47 یا 4 عدد60 . امکان ارائه تعداد بیشتر دستگاهها کنار هم با تصویر یکپارچه با کمترین بزل (فریم ) موجود 3.5میلیمترفراهم میباشد ( ویدئو وال های ) فوق صنعتی با کیفیتی بسیار بالاتر از ال ای دی شهری میباشد و به هیچ وجه قابل مقایسه نیستند ( ویدئو وال ) تصویری به مراتب بسیار بالاتر از دستگاههای خانگی نمایش میدهد در حالی که ال ای دی شهری به خاطر فاصله ال ای دی ها از هم مناسب فاصله زیاد میباشد (مثل نمونه ای که در پارک وی نصب شده ) وحال انکه ویدئو وال به مانند برنامه 90 اقای فردوسی پور میباشد حال خود قضاوت کنید که کیفیت کدام یک بیشتر است.
ویدئو وال های جدید. وپیشرفته ما در حالتهای 2در2 .
2 در3
2 در 4
3 در 3
5در 5 و هر مضربی که سایز مورد نظر شما را به صورت واید , کوچک , بزرگ و هر حالت و چیدمانی بر اورده سازد
برخی دوستان به دلیل نداشتن ویدئو وال طعی دارند وانمود کنند که همان ال ای دی شهری است و تفاوتی ندارد در صورتی که این طور نیست ما هر دو این نمایشگر ها را داریم و امکان مقایسه فراهم می باشد .
تمام ( ویدئو وال های ) ما برند LG میباشد و ( گلدایران ) نصب دستگاهها را انجام میدهد بنابراین میتوانید جهت اطمینان خاطر خود جهت هرچه بهتر انجام شدن پروژه خود ما را از گلد ایران ارزیابی نمایید

( ویدئو وال ) به ال ای دی های کنار هم قرار گرفته که تصویر یکپارچه ای را نمایش می دهد گفته می شود که جهت رسیدن به تصاویر بزرگ میباشد .
مجموعه ما با اجرای انواع ( ویدئو وال ) ها برای بزرگترین و مطرح ترین شرکتهای ایرانی و خارجی آمادگی خود را جهت ارائه خدمات اعلام می دارد
برخی از مشتریان ما:
همراه اول
ایرانسل
مبین نت
پترو پارس
شرکت ملی نفت
نفت فلات قاره
قرارگاه خاتم
و ....

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

محیط آرا، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۸ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ روز پیش به روز شده.

محیط آرا
محیط آرا
آگهی: اجاره ( ویدئو وال ) , ( ال ای دی وال )
محیط آرا