برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
آرمان سبز مهرگان

سمپاشی تضمینی سوسک ریز / سوسک درشت

سمپاشي تضميني سوسك ريز / سوسك درشت

شرکت سمپاشی و طعمه گذاری آرمان سبز با تخصصی ترین تیم از رشته های حشره شناسی پزشکی ، بهداشت محیط و جانورشناسی و مدرن ترین تجهیزات و تکنیک های کنترل و ریشه کنی حشرات ، جانوران موذی و جوندگان ( موش ، رات ) با سابقه درخشان در مبارزه با حشرات و جانوران موذی و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان آماده همکاری با منازل مسکونی ، مجتمع های مسکونی ، ارگانها و سازمان های دولتی و خصوصی ، بیمارستان ها ، هتل ها ، مدارس و مراکز آموزشی ، ادارات دولتی و خصوصی ، خوابگاه ها ، رستوران ها و کارخانجات صنعتی و تولیدی بصورت قرارداد های بلندمدت یا مقطعی می¬باشد.
سموم استفاده شده در تمام پروژه ها از دسته سموم دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان و بدون لکه و بو بوده و از معتبر ترین و با کیفیت ترین شرکت ها و برند های خارجی تهیه می¬شوند و با مدرن ترین دستگاه های روز دنیا در پروژه ها استفاده می¬گردند.
اعمال شیوه های غیر علمی توسط افراد غیر متخصص در سمپاشی علاوه بر عدم تاثیرگذاری مطلوب در مبارزه با حشرات سبب آلودگی محیط زندگی افراد شده و راه را برای بروز انواع سرطان و مسمومیت های تنفسی و گوارشی مختلف باز می کند.
متخصصین گروه آرمان سبز با بهره گیری از دانش خود در خصوص سم شناسی و بیولوژی حشرات و چگونگی نحوه اثر آفات بهداشتی بر سلامت افراد با اولین تماس جهت رفع مشکل شما در کنارتان خواهند بود.
هدف ما فقط نیل به آسایش و آرامش واقعی در محیط امن خانه و محل کار شماست.
با یک تماس و مشاوره رایگان خود را از شر حشرات و جانوران موذی خلاص کنید . . .

سمپاشی تخصصی ساس ، سمپاشی هتل ها ، سمپاشی انواع سوسک درشت و ریز در مجتمع ها و رستوران ها
شماره های تماس جهت رزرو خدمات : 33314563
شماره های تماس دفتر مرکزی و تقاضای خدمات : 6-33311604
مدیریت : 09127796935
Email : ASM.GROUP2004@yahoo.com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

آرمان سبز مهرگان، از ۱۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱۱ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

آرمان سبز مهرگان
آرمان سبز مهرگان
آگهی: سمپاشی تضمینی سوسک ریز / سوسک درشت
آرمان سبز مهرگان