برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مجتبی دولتخواه

تور کوهنوردی آراگاتس ارمنستان

تور كوهنوردي آراگاتس ارمنستان

تور کوهنوردی و صعود به قله آراگاتس ارمنستان

ورزشکاران گرامی و کوهنوردان عزیز
درود بر شما؛
آژانس گردشگری آریا پارس برای بهار و تابستان امسال تور کوهنوردی و صعود به قله 4095 متری آراگاتس ارمنستان را برگزار میکند. با توجه به نزدیک شدن فصل گرما و مناسب شدن شرایط کوهنوردی و صعود به قله یاد شده، آژانس گردشگری آریا پارس جهت برگزاری سفری جذاب و به یاد ماندنی به کشور ارمنستان و صعود به قله آراگاتس طی یک برنامه 4 روزه از ابتدای خردادماه امسال آمادگی کامل خود را اعلام میکند.

ما افتخار داریم که با داشتن کادری مجرب و با ارایه بهترین خدمات از لحاظ فنی و کیفی و هم از لحاظ هزینه تور به دلیل استفاده از نیروهای جوان و باتجربه بومی، در کار خود بهترین هستیم.
امیدواریم تا با همکاری شما دوست داران طبیعت و کوهنوردان عزیز و هماهنگی های تیم ما بتوانیم به یک برنامه ریزی دقیق برای صعودی موفق و سفری به یادماندنی برسیم تا علاوه بر لذت و افتخار همنوردی در کنار شما عزیزان و تمامی اعضای گروه و آشنا شدن با فرهنگ و تاریخ کشوری متمدن و قدیمی با پیشینه ای ایرانی، بتوانیم فاتح قله های دوستی نیز باشیم.

همچنین در صورت تمایل با افزودن هزینه بیشتر، امکان برنامه ریزی برای رفتن به کشور روسیه و صعود به قله 5642 متری البروس (بام اروپا) و یا قله 5048 متری کازبگی گرجستان با هزینه اندک نیز وجود دارد.

خدمات تور شامل: ترانسفر رفت و برگشت از تهران به ایروان با اتوبوس ۲۵ نفرهVIP ، ترانسفر رفت و برگشت از ترمینال به هتل، سه شب اقامت در هتل در مرکز شهر ایروان با صبحانه، یک گشت شهری با ناهار، ترانسفر رفت و برگشت از ایروان تا پای کوه، راهنمای صعود و گواهی صعود به قله، بیمه مسافرتی و سیمکارت.
هزینه تور برای هر نفر 25۰ دلار

لـوازم ضـروری کوهنوردی که باید همراه داشته باشید:
کوله ۳۵ لیتری برای روز صعود به قله، کفش تک پوش سنگین، کاپشن و شلوار گرتکس، کاپشن و شلوار پلار، کاپشن پر، گتر، پیراهن و شلوار بیس (لایه اول)، کلاه و عینک آفتابی، دستکش دو پوش، جوراب حوله ای، باتون کوهپیمایی، فلاکس چای کوچک، قمقمه آب، لوازم بهداشتی، کیت کمکهای اولیه انفرادی، دمپایی، کرم ضد آفتاب و ...

با تقدیم احترام
مدیریت آژانس گردشگری آریا پارس
مجتبی دولتخواه

تلفن تماس جهت رزرو تور:
300 72 944 - 374+
300 72 964 - 374+
تلگرام - ایمو - وایبر - واتس آپ

Instagram: Aria_Pars
Website: www.Aria-Pars.com
www.Aria-Pars.blogfa.com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مجتبی دولتخواه، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۸ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

مجتبی دولتخواه
  • تهران، ارمنستان، ایروان،کاسکاد (هزار پله) خیابان تامانیان شماره 2
مجتبی دولتخواه
آگهی: تور کوهنوردی آراگاتس ارمنستان
مجتبی دولتخواه