برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
محک بار

بسته بندی و حمل اثاثیه منزل توسط کادر آموزش دیده

بسته بندي و حمل اثاثيه منزل توسط كادر آموزش ديده

اتوبار و باربری محک بار با داشتن کادری آموزش دیده و ورزیده کار بسته بندی و حمل اثاثیه منزل شما را در کوتاهترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت به مشتریان خود ارائه داده و رضایت خاطر آنان را فراهم میاورند.

این تیم با گذراندن دوره های مخصوص آموزشی ، کار بسته بندی و حمل اثاثیه منزل شما را با پیشرفته ترین روشهای استاندارد بسته بندی و حمل انجام داده و با این کار سلامت اثاثیه شما را تضمین میکنند.

این شبکه علاوه بر بسته بندی و حمل اثاثیه منزل خدمات دیگری نیز به مشتریان خود ارائه میدهد که برخی از این سرویسها عبارتند از انواع ماشین های مخصوص اسباب کشی نظیر نیسان ، خاور ، کامیون های مجهز و مسقف ، تریلر ، کانتینر و... ، بیمه نامه معتبر شرکت ، مشاوره رایگان اسباب کشی ، چیدمان اثاثیه منزل و....

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر یک از خدمات قابل ارائه توسط اتوبار و باربری محک بار همچنین استعلام قیمت کافیست با شماره های شرکت تماس گرفته و یا به وب سایت ما مراجعه نمایید.

با کادری مجرب و کارآزموده و همچنین برخورداری از مدرنترین ماشینهای باربری ( وانت بار ، نیسان بار ، خاور ، کامیون بار - مسقف و روباز و موکت کاری شده ) .

خدمات باربری با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت

09125366068 - 77359393 - 77798191 - 22776635 - 77293920

www.mahakbar.com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

محک بار، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۶ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ روز پیش به روز شده.

محک بار
محک بار
آگهی: بسته بندی و حمل اثاثیه منزل توسط کادر آموزش دیده
محک بار