برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
عکاشه خوش منش

کسب و کار اینترنتی بامبیلو

كسب و كار اينترنتي بامبيلو

بامبیلو
فروش کالا ها و فایل های شما
اگر کالا، محصول یا فایل هایی برای فروش دارید و می خواهید ما برای شما بازاریابی کرده و مشتری پیدا کنیم، می توانید از این بخش استفاده کنید و محصولات خود را ثبت کنید. ما به صورت کاملا رایگان و با استفاده از روشهای بازاریابی اینترنتی، برای محصولات شما بازاریابی می کنیم و مشتری می یابیم. پس از فروش محصول، درصدی از مبلغ فروش (به انتخاب خود شما) به سایت بامبیلو تعلق می گیرد.

تعریف فروشنده در سایت بامبیلو:
در سایت بامبیلو، فروشنده به کسی گفته می شود که مسوولیت فروش کالا را به عهده دارد. در واقع فروشنده شخصا کالا را برای مشتری ارسال می کند و پشتیبانی آن را به عهده می گیرد.
فروشنده نباید خودش واسطه فروشنده دیگر باشد بلکه می بایست مستقیما عرضه کننده و فروشنده کالا باشد. یعنی کالا را در اختیار داشته باشد و مسوولیت فروش آن را مستقیما به عهده بگیرد.
لازم است فروشنده دارای یک وبسایت باشد که همه محصولاتش در آن ثبت شده باشد. دامین آن سایت به نام خود فروشنده و یا به نام شرکت وی باشد.

از ثبت سفارش تا برداشت موجودی:
هر گاه یک کاربر، محصول شما را سفارش دهد، بلافاصله در پنل شما (در بخش سفارشات) ثبت می شود. شما می توانید با کلیک بر سفارشات منتظر پرداخت، سفارشات را مشاهده کنید و با کلیک بر هر سفارش وارد جزییات آن سفارش شوید. با استفاده از آیکن ارسال پیام، می توانید توضیحات تکمیلی خود را برای سفارش دهنده ارسال کنید.
اگر مشتری مبلغ سفارش را به سایت پرداخت کند، سفارش وی به وضعیت پرداخت شده تبدیل می شود و مبلغ سفارش به موجودی شما افزوده می گردد و پورسانت آن از موجودی شما کم می شود. سفارشاتی که وضعیتشان پرداخت شده است می بایست توسط شما به آدرس مشتری ارسال شوند (البته محصولات غیر دانلودی). هر سفارشی را که به آدرس مشتری ارسال کردید لازم است حتما کد مرسوله را در فیلد مربوطه وارد کنید تا سفارش به وضعیت ارسال شده تبدیل شود.
ما سفارشات ارسال شده را از طریق کد مرسوله و با استفاده از سایت http://itemtracking.post.ir پیگیری می کنیم. هر سفارش به دست مشتری برسد، به وضعیت تحویل شده تبدیل می شود.
شما می توانید از طریق بخش برداشتها، موجودی خود را برداشت کنید.

فرآیند ثبت سفارش و ارسال کالاهای پستی (کالاهایی که از طریق پست به دست مشتری می رسند):
مشتری وارد سایت بامبیلو شده، سایر مشخصات و امکانات محصول را دقیق مطالعه و بررسی می کند، و در صورت تمایل به خرید آن محصول، ثبت سفارش می کند. اگر مشتری مبلغ سفارش را پرداخت کند، مبلغ کالا و هزینه پست پیشتاز به پنل کاربری فروشنده افزوده می شود و بلافاصله مشخصات سفارش دهنده از جمله آدرس پستی، در پنل فروشنده نیز ثبت می گردد. سپس با ایمیل به فروشنده اطلاع رسانی می شود. فروشنده باید به پنل کاربری خود وارد شده و با کلیک بر دکمه سفارشات پرداخت شده، کالاهای مربوطه را به آدرس پستی سفارش دهنده ارسال کند و کد مرسوله را ثبت نماید.
مهم: مسوولیت ارسال و تحویل کالا به مشتری به عهده خود فروشنده می باشد. فروشنده باید سفارشات را از طریق پست ارسال کرده و کد مرسوله را برای آن سفارش در فیلد مربوطه ثبت کند. زیرا فقط در این صورت ما می توانیم سفارش را پیگیری کرده و مبلغ سفارش را برای فروشنده قابل برداشت کنیم.

فرآیند فروش محصولات دانلودی:
اگر محصولات شما به صورت فایل است (دانلودی است) می توانید آن محصولات را ثبت کنید. تا سایت بامبیلو به صورت آنلاین آنها را بفروشد.
برای فروش محصولات دانلودی، همه کارها از زمان ثبت سفارش تا تحویل فایل به مشتری، به صورت اتوماتیک انجام می شود و نیازی به پیگیری سفارش توسط فروشنده نیست. بلکه فروشنده فقط ضمانت کننده محصول و پاسخگوی سوالات و مشکلات مشتریان خواهد بود.
شما می توانید انواع فایلهایی که خودتان طراحی کرده اید برای فروش در بامبیلو قرار دهید. فایلهای شما می توانند مجموعه عکس یا فیلم یا انیمیشن یا برنامه های کاربردی یا کتاب آموزشی تهیه شده توسط خودتان باشند. شرط پذیرش فایل شما این است که طراح آن خود شما باشید. بنابراین لازم است در فایلهای شما مشخصات شما ثبت شده باشد.
هر فردی می تواند فروشنده خوبی باشد و درآمد خوبی از این راه کسب کند. مثلا فرض کنید شما مجموعه ای زیبا از تصاویر مناظر طبیعی استان خود گردآوری کرده اید و اکنون قصد دارید آن را بفروشید. یا اینکه یک انیمیشن کوتاه طراحی کرده اید و قصد فروش آن را دارید یا یک برنامه جالب تولید کرده اید یا یک فایل pdf آموزشی نوشته اید. همه اینها محصولاتی هستند که متعلق به خود شما هستند و نام خودتان را به عنوان طراح در آنها می نویسید و برای فروش در بامبیلو آپلود می کنید. پس خود شما می توانید بدون کپی برداری از محصولات دیگران

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

عکاشه خوش منش، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۶ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

عکاشه خوش منش
عکاشه خوش منش
آگهی: کسب و کار اینترنتی بامبیلو
عکاشه خوش منش