برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...

سرمایه گذار از بازار کار

سید مسعود فقیه نژاد

مشاوره جذب سرمایه،سرمایه گذاری در کارهای جدیدو نوین

گروه مشاورین ما (همپا) با 15 سال تجربه مشاوره در خصوص مشارکت و واگذاری در کلیه مجوزهای خدماتی صنعتی، کشاورزی، بازرگانی، تجاری و پزشکی و رفع چالشهای موجود در این مشاغل با بهره گیری از فروش آنلاین در فروشگاههای اینترنتی با طراحی وب سایت و اپلیکیشنهای موبایلی و با سیستمهای نوین و پیشرفته فوق حرفه ای و با کادری مجرب ، آمادگی خود را جهت ارائه خدمات و مشاوره به شما اعلام میدارد.
ضمنأ این مجموعه (همپا) برای افرادی که اعتقادی به سپرده گذاری در بانکهای دولتی و غیر دولتی ندارند و تمایل به اشتغال زائی و ایجاد کار های پر سود و کم خطر دارند، آمادگی خود را برای مشاوره در زمینه کارهای نوین و ایده ها و خلاقیتهای جدید جهت جذب سرمایه جذب سرمایه و سرمایه گذاری در کارگاهها و کارخانه های تولیدی زود بازده در امور صنایع، کشاورزی، بازرگانی، تجاری با کمترین سرمایه و کمترین ریسک و خطر و با درآمدی عالی و بازگشت اصل سرمایه در کمتر از یکسال و نیم اعلام مینماید. ...

امروز: ۱۵:۵۹
رضا احسانی

ساخت پمپ بنزین ، CNGو مجتمع خدمات رفاهی

ساخت پمپ بنزین و CNG و مجتمع خدمات رفاهی در ایران
ایا در ساخت پمپ بنزین به مشکل برخوردید؟ ایا اطلاعات کافی در زمینه ساخت پمپ بنزین ندارید؟ ایا به دنبال مشاوری امین واگاه در صنعت پمپ بنزین هستید ؟ ایا به دنبال سرمایه گذاری در این بخش هستید؟ جواب این سوالها و بسیاری از سوالات دیگر شما عزیزان در شرکت نگین سوخت پاسارگاد میباشد.
برای اولین بار درایران این شرکت با استفاده از تکنولوژی روز دنیا اقدام به ساخت پمپ بنزین با قیمت بسیار مناسب نموده است . استفاده از کارکنان وکارشناسان ماهر ؛ سرمایه گذاری کلان در واردات قطعات پمپ بنزین ؛ دارابودن خط تولید و مونتاز لوازم جایگاه سوخت رسانی و....... دست به دست هم داده تا این شرکت در احداث و ساخت پمپ بنزین و جایگاههای سوخت رسانی به اختلاف قیمت باور نکردنی نسبت به دیگر شرکتهای فعال در این صنعت دست یابد.
انجام کلیه عملیات مربوط به ساخت پمپ بنزین شامل مشاوره ؛ نقشه تاسیسات ؛ طراحی پلان ؛ طرح توجیهی ؛ جا نمایی ؛ اجرا و ساخت پمپ بنزین از صفر تا صد در کمترین زمان وحداقل هزینه از افتخارات این شرکت میباشد.
نمونه کارهای انجام گرفته توسط این شرکت بهترین گواه میباشد.

احسانی 09128057066

سایت : www.pompbenzin.ir

...

امروز: ۰۷:۲۶
ساخت پمپ بنزين ، CNGو مجتمع خدمات رفاهي
istgah