برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
وحید شیرمحمدی

ساعت گارمین fenix 6x

ساعت گارمين fenix 6x

ساعت گارمین fenix 6x

ساعت گارمین فنیکس 6

شرکت امریکایی گارمین جدیدترین ساعت مالتی اسپرت خود در سری fenix با نام فنیکس 6 در 19 مدل و 4 سری را معرفی کرد که ما در این نوشته بیشتر به سری پرچم دار آن (سری ایکس) میپردازیم

گارمین فنیکس 6، گارمین فنیکس 6X و گارمین فنیکس 6S از اعضای این خانواده هستند. که تنها سری x آن دارای سنسور شارژ خورشیدی میباشد




ساعت گارمین fenix 6x Solar Edition

عمر باتری در ساعت گارمین fenix 6x Solar Edition , به طور معمول، ۲۱ روز است

اما شیشه خاص Power Glass که روی نمایشگر این ساعت قرار گرفته، می‌تواند تا سه روز دیگر یا شش استفاده از GPS، به عمر باتری گارمین Fenix 6X Pro Solar اضافه کند.

سلول‌های خورشیدی این ساعت، در واقع شفاف هستند و روی شیشه ۱.۴ اینچی این ساعت را فرا گرفته‌اند.




ساعت گارمین fenix 6x Pro
ساعت گارمین فنیکس 6


کیفیت و نوع نمایشگر در ساعت گارمین fenix 6x

نمایشگر این ساعت رزولوشن ۲۸۰ در ۲۸۰ پیکسل دارد و به لطف لایه Transflective، می‌تواند خوانایی بالایی در زیر نور خورشید داشته باشد. با گارمین Fenix 6X Pro Solar می‌توانید از نقشه و مسیریاب آن نیز استفاده کنید که دارای نقشه توپوگرافی و همچنین نقشه مسیرهای اسکی خواهد بود. یک ویژگی دیگر هم در گارمین Fenix 6X Pro Solar به نام PacePro وجود دارد که شما را در دویدن، راهنمایی می‌کند و ویژگی مشابه ClimbPro هم در صعود به قله‌ها به شما کمک مشابه خواهد کرد.




میزان شارژ دهی در ساعت گارمین فنیکس 6 سولار

ساعت هوشمند گارمین Fenix 6X Pro Solar می‌تواند در ماجراجویی‌هایتان در طبیعت، همراه خیلی خوبی برای شما باشد. این ساعت حتی گواهی ضد آب بودن تا ۱۰ATM را هم دریافت کرده در صورتی که بیشتر ساعت‌های هوشمند از جمله اپل واچ سری ۴، تنها تا ۵ATM ضد آب هستند. استفاده مداوم از GPS در این ساعت، یعنی عمر باتری ساعت شما در ۶۰ ساعت تمام خواهد شد. البته اگر به اندازه کافی در زیر نور خورشید باشید، می‌توانید ۶ ساعت دیگر را هم به این عدد اضافه کنید. یک حالت باتری دیگر به نام Expedition هم در این ساعت وجود دارد که می‌تواند عمر باتری ساعت شما را تا ۴۶ روز افزایش دهد و در این شرایط هم اگر نور خورشید به اندازه کافی به ساعت برسد، این عدد به ۵۶ روز خواهد رسید.

سنسورها در ,ساعت گارمین fenix 6x Solar Edition

GPS، GLONASS و Galileo در این ساعت وجود دارند تا بتوانند موقعیت مکانی شما را به دقت تشخیص داده و دنبال کنند. همچنین یک ارتفاع سنج هم در این ساعت قرار دارد تا اطلاعات دقیق تغییر ارتفاع شما را ثبت کند. این‌ها تنها سنسورهای گارمین Fenix 6X Pro Solar نیستند و سنسورهای بارومتر، سنسور تشخیص خودکار تصادف، سنسور پایش ضربان قلب و سنسور دنبال کردن اکسیژن خون را هم به لیست سنسورهای این ساعت اضافه کنید.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

وحید شیرمحمدی، از ۱۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۳ سال پیش به روز شده.

وحید شیرمحمدی
وحید شیرمحمدی
آگهی: ساعت گارمین fenix 6x
وحید شیرمحمدی