برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
ایمن انرژی پارس ،سرداری

اجرای تضمینی چاه ارت مکانیزه

اجراي تضميني چاه ارت مكانيزه

اجرای تخصصی چاه ارت مکانیزه
ایمن انرژی پارس مبتکر اجرای چاه ارت توسط خودرو عملیاتی .چاه ارت مکانیزه
مشاوره ،اجرا،تست سیستم ارتینگ
چاه ارت سنتی ومکانیزه
رزومه اجرا ۵۰۰۰ چاه ارت استاندارد شرکت توریع ،شهرداری،صنایع،مراکز درمانی
ارائه تاییدیه
۰۹۱۲۳۸۱۸۲۸۸ سرداری
imenenergy.com
ایمن انرژی پارس
اختراع تجهیز چاه ارت به روش مکانیزه (سیم پیچ الکترود و تجهیز چاه ارت به وسیله خودرو عملیاتی با قابلیت کمترین تخریب )
ما در روش ثبت اختراع شده تجهیز چاه ارت که مبتنی بر استاندارد های روز دنیا و تاییدیه های پارک علم و فن آوری,شرکت های توزیع برق و مراجع ذیصلاح نظارتی میباشد در زمان حداکثر 2 ساعت با تخریب در حد صفر و صرفه جویی 30 تا 40 درصدی در هزینه ها چاه ارتی کارآمد احداث می نماییم.

طراحی چاه ارت و سیستم ارتینگ به روش (سیم پیچ الکترود و تجهیز چاه ارت به وسیله خودرو عملیاتی با قابلیت کمترین تخریب )که به اختصار در این مقاله چاه ارت مکانیزه نامیده می شود.

در صنعت امروزی که هر ثانیه در حال پیشرفت می باشد زمان و بازدهی سیستم و استفاده از مواد اولیه مورد توجه می باشد تا حدی که در محصولات الکترونیکی و غیره برحسب بازدهی مورد استفاده قرار میگیرد و در این موضوع خاص (اتصال زمین) (ارتینگ) متاسفانه راهکارهایی برای کاهش هزینه و بازدهی بالاتر به شکل مهندسی و پژوهشی ارائه نشده است .در این روش ما سعی کردیم با رعایت استاندارد های بین المللی چاه ارتی کارآمد در زمان کوتاه ،بازدهی بالا و کاهش مواد اولیه و هزینه ها ارائه دهیم که با توجه به زمان پیش از 9سال فعالیت کاربردی و آزمون خطا این روش با قابلیت اجرایی ۱۰۰% ارائه میگردد. این روش حفاری توسط خودرو عملیاتی طراحی شده انجام می پذیرد که حداکثر قطر آن ۸ سانتی متر می باشد ،این پیشنهاد بر پایه تجهیز چاه ارت توسط خودرو عملیاتی طراحی شده و با محاسبه سیم پیچ الکترود با تخریب بسیار کم و بازدهی بالا و تضمینی طراحی شده است.

برای کسب اطلاعات فنی بیشتر چاه ارت مکانیزه (سیم پیچ الکترود و تجهیز چاه ارت به وسیله خودرو عملیاتی با قابلیت کمترین تخریب ) و دریافت نمایندگی با شرکت ایمن انرژی پارس تماس بگیرید.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

ایمن انرژی پارس ،سرداری، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۸ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

ایمن انرژی پارس ،سرداری
ایمن انرژی پارس ،سرداری
آگهی: اجرای تضمینی چاه ارت مکانیزه
ایمن انرژی پارس ،سرداری