برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
زیوران

بدلیجات برنجی فروش عمده انواع سرویس در زیوران

بدليجات برنجي فروش عمده انواع سرويس در زيوران

فروش بدلیجات برنجی عمده – سرویس های برنجی متنوع در زیوران

بدلیجات برنجی یکی از انواع بدلیجات عمده ای است که گروه زیوران آن را به صورت عمده به فروش می رساند. بدلیجات برنجی ظاهری شبیه طلا دارد و به همین دلیل است که فروش عمده بدلیجات برنجی رونق ویژه ای در میان مغازه داران دارد. بدلیجات برنجی زیوران شامل انواع متنوعی از بدلیجات عمده ، منجمله سرویس برنجی ، دستبند برنجی ، نیم ست برنجی و سایز بدلیجات برنجی متنوعی است که در فروشگاه فروش عمده بدلیجات برنجی زیوران عرضه می شود.
یکی از سرویس های بدلیجات برنجی زیوران ، سرویسی است که یک آویزگردنبند بزرگ بروی آن قرار دارد. در این سرویس بدلیجات برنجی که زیوران در فروش عمده بدلیجات برنجی عرضه می کند، از گل های پنج پر نسبتآ ریزی که در کنار هم قرار گرفته اند تشکیل شده، که در دو طرف زنجیر این گردنبند برنجی قرار گرفته اند. در قسمت وسط این گردنبند سرویس بدلیجات برنجی که زنجیرها به هم میرسند یک گل کمی درشت تر و هشت پر قرار گرفته که پایین آن نیز یک پلاک برنجی تک دایره ای سایز بزرگ آویزان است که شکلی کروی دارد و در انتها به زنجیری برنجی میرسد که قابلیت رگلاژ دارد.
در دستبند این سرویس بدلیجات برنجی نیز یک گل چند پر نسبتآ بزرگ وجود دارد و دو طرف آن دو سایز دیگر گل برنجی قرار دارد. در ترکیب رنگ این سرویس بدلیجات برنجی از دو رنگ طلایی و سفید استفاده شده که باعث جذابیت فروش این تکه از بدلیجات برنجی شده است.
فروش بدلیجات برنجی به صورت حرفه ای کاری در تخصص گروه زیوران است که باعث رونق کسب و کار شما خواهد شد. فروش عمده بدلیجات برنجی عمده و متنوع زیوران از طریق سایت ما و شبکه های اجتماعی میسر می باشد:
www.zivaran.com
www.zivaran.ir
راههای ارتباطی با ما
کانال تلگرام: telegram.me/zivaran11
اینستاگرام : zivaran11
تماس: ۰۲۱۴۴۰۵۱۶۲۰ -۰۹۱۲۸۹۵۵۳۴۵
‏telegram.me/zivaran
آدرس دفتر پخش : تهران، اتوبان ستاری، ابتدای بلوارفردوس شرق، پلاک۴۳۸(ساختمان پارسا)، واحد۱۲
کلمات کلیدی: بدلیجات برنجی ، فروش عمده بدلیجات برنجی ، فروش بدلیجات برنجی ، بدلیجات برنجی عمده ، بدلیجات عمده برنجی ، فروش عمده بدلیجات برنجی ، مدل بدلیجات برنجی ، خرید بدلیجات برنجی ، بدلیجات عمده برنجی ، بدلیجات برنجی فروش عمده ، خرید عمده بدلیجات برنجی ، بدلیجات برنجی خرید عمده ، عمده فروشی بدلیجات برنجی ، عمده بدلیجات برنجی ، بدلیجات برنجی فروش عمده

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

زیوران، از ۱۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۶ سال پیش ثبت کرده ... و ۱۱ ماه پیش به روز شده.

زیوران
زیوران
آگهی: بدلیجات برنجی فروش عمده انواع سرویس در زیوران
زیوران