برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مسعود نوری

نمایشگر لمسی all in one

نمايشگر لمسي all in one

نمایشگرهای LED با صفحه لمسی سه کاره (تلویزیون - کامپیوتر - وایت برد)
نمایشگرهای LED لمسی اسپکترون با قابلیت سه کاره بودن خود می تواند سه نیاز شما به PC، تلویزیون و وایت برد را به صورت همزمان و ادغام شده در یک سیستم واحد (All-in-one)، برطرف نماید. این نمایشگرها با ویژگی های منحصر بفرد همچون صفحه نمایش لمسی با استفاده از قلم و انگشت، پخش تصاویر با وضوح و کیفیت Ultra HD، استفاده همزمان شش کاربر مختلف (قابلیت مالتی تاچ)، داشتن پورت های متنوع مانند HDMI، USB، شبکه و ...، امکان اتصال به صورت بیسیم، پخش صدای استریو از طریق بلندگوهای تعبیه شده، قابلیت 4K در برخی از مدل ها، کارکرد به عنوان یک وایت برد ساده و ... سیستم مناسبی جهت استفاده در جلسات دموی محصول و خدمات، جلسات مدیران، سالن های کنفرانس و همایش، کلاس های آموزشی، غرفه های نمایشگاهی و ... می باشد.
شما با استفاده از این سیستم می توانید علاوه بر مرتفع کردن نیاز های خود در یک سیستم یکپارچه، تأثیر جلسات خود در حاضرین را نیز افزایش داده و در نهایت به تمام اهداف خود از برقراری جلسات، به راحتی دست یابید.
این نمایشگرها در چند سری مختلف و در ابعاد گوناگون نظیر 55،65،70،75،98 و 84 اینچ دردسترس بوده و بنا به نیاز شما انتخاب خواهند شد.
برای مشاهده مدل های این نمایشگر به آدرس زیر مراجعه نمایید :
http://www.pfrnco.com/catalog/interactiv eled

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مسعود نوری، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۸ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ هفته پیش به روز شده.

مسعود نوری
مسعود نوری
آگهی: نمایشگر لمسی all in one
مسعود نوری