برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
آیت محمودی

چاپ تضمینی مقاله در ژورنالهای معتبر ISI

چاپ تضميني مقاله در ژورنالهاي معتبر ISI

اخذ پذیرش و چاپ مقاله شما در ژورنال های معتبر آی اس آی در سریعترین زمان با هزینه مناسب.
پذیرش مقالات از تمامی رشته ها جهت چاپ در ژورنال های معتبر آی اس آی.

روند انجام ثبت مقاله شما در ژورنال های معتبر ISI:
1- ابتدا مقاله خود را ارسال نمایید تا بخش های مختلف آن (عنوان مقاله ، چکیده ، مقدمه ، مواد و روش ها ، یافته ها ، بحث و نتیجه گیری ، نتیجه گیری نهایی ، رفرنس های داخل و پایان متن) از نظر داشتن ساختار مناسب برای چاپ در ژورنال های معتبر ISI بررسی شود.

2- ترجمه تخصصی یا ادیت فنی مقاله شما: پس از تایید مقاله شما توسط گروه ، در صورت فارسی بودن مقاله تان ، برآورد قیمت می شود و مترجم متخصص و مرتبط با رشته شما ، کار ترجمه تخصصی را انجام می دهد. در صورت لاتین بودن مقاله تان ، اگر ترجمه مناسبی نداشته باشد ، به گروه ادیتور سپرده می شود تا ادیت نهایی در مقاله شما اعمال شود.
توجه: هزینه ترجمه تخصصی: کلمه ای 50 تومان (مترجم متخصص ، علاوه بر تسلط بر زبان انگلیسی ، بر اصول نگارش مقالات آی اس آی تسلط دارد). هزینه ادیت مقاله شما: کلمه ای 40 تومان.

3- ثبت مقاله شما در ژورنال های معتبر: مقاله شما در ژورنال های معتبر ISI ثبت خواهد شد. دستمزد ما جهت فرمت بندی و ثبت مقاله و همچنین اخذ اکسپت و چاپ نهایی مقاله 250 هزار تومان می باشد که 50 تومان موقع ثبت مقاله لاتین در ژورنال ISI و 200 تومان پس از چاپ مقاله شما دریافت می شود. در برخی رشته ها ، ژورنال های مربوطه جهت چاپ مقاله هزینه ای از مولف دریافت می کنند که این هزینه متغیر بوده و مولف ، باید هزینه را به حساب ژورنال واریز نماید.

پس در اولین گام ، مقاله خود را به ایمیل گروه ارسال نمایید تا از نظر فنی و ساختاری بررسی شود:

orazanbox@gmail.com

سایت: www.isi-pub.blogfa.com

تماس: 09117118712

پیروز باشید.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

آیت محمودی، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۱ ماه پیش به روز شده.

آیت محمودی
آیت محمودی
آگهی: چاپ تضمینی مقاله در ژورنالهای معتبر ISI
آیت محمودی