برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
caroption

کیلس استارتر فابریک و یونیورسال

كيلس استارتر فابريك و يونيورسال

در چند دهه اخیر با رشد پیشرفت صنعت و تکنولوژی ابزار و لوازم نوینی به خصوص در صنعت خودروسازی تولید شده است و امروزه اکثر کمپانی های بزرگ خودروسازی در جهان خودروهای مدرن خود به مورد استفاده قرار می دهند آپشن به نام سیستم کیلس استارت یا همان استارت بدون کلید است.

سیستم کیلس استارت یکی از آپشن ها و تکنولوژی هایی است، علاوه بر کارایی بسیار مفید که دارد به جذابیت خودرو هم اضافه می کنند در دو دهه اخیر در خودروها مورد استفاده قرار می گیرد در خودروها این آپشن بسیار فراگیر شده است.نحوه عملکرد و مزایای سیستم کیلس استارت

سیستم کیلس استارت جایگزین سیستم قفل مرکزی و دزدگیر و سوئیچ فلزی خودروها می شود و کار استارت را آسان می کند و همچنین باعث ارتقاء سیستم امنیتی خودروها می شود.

نحوه عملکرد این سیستم به گونه ای است که با کمک یک کارت هوشمند یا کلید عمل خواهد کرد و راننده باید سوئیچ را در جیب یا کیف یا در دست همراه خود داشته باشد و با نزدیک شدن شما به خودرو زمانی که در فاصله یک متری از خودرو قرار گرفتید به صورت اتوماتیک قفل درب ها توسط سیستم کیلس باز خواهد شد و تنها فقط نیاز به کشیدن دستگیره درب برای باز کردن خودرو دارید و علاوه بر این اگر برای قفل کردن درب ها تنها لازم است دستگیره درب خود را لمس کنید و دیگر نیازی و یا از خودرو کمی دور شوید درب ها آن به صورت اتوماتیک قفل خواهند شد و دیگر نیازی به فشردن دکمه قفل ریموت ندارید.

از مزایای این سیستم آن است که در برخی از خودروها برای روشن کردن خودرو تنها کافی است کارت هوشمند یا سوئیچ را در قسمت مخصوص به خو د قرار دهید و دکمه استارت را بفشارید و شما توسط این سیستم با نگه داشتن پدال ترمز و فشار دادن یک دکمه، پیشرانه خودروی خود را روشن نمایید.

سیستم چراغ راهنما

برای آسان مشخص شدن دستگیره ها در هنگامی که به خودرو نزدیک می شوید و سیستم کیلس استارت فعال می شود سیستمی به نام سیستم چراغ راهنمای دستگیره در خودرو ها نیز به کار رفته است که در زیر دستگیره درب نصب می شود و توسط چراغ قسمتهایی از دستگیره را در هنگام فعال شدن سیستم کیلس روشن می کند.

از مزایای سیستم کیلس استارت نسبت به دزدگیر آن است که این با نصب کیلس استارتر خودرو مجهز به یک آپشن لوکس می شود وهمچنین ریموت های این سیستم بسیار زیباتر و شکیل تر از ریموت دزدگیر خودرو می باشد.

از مزیت های دیگر این سیستم نسبت به دزدگیر آن است که به صورت اتوماتیک درب ها باز و بسته می شوند و همچنین توسط سیستم انجین استارت می توان از راه دور خودرو روشن یا خاموش شود و این آپشن در زمستان و تابستان بسیار مفید خواهد بود. از مزایای دیگر سیستم کیلس استارت سیستم ایمنی آن است که بسیار بالاتر و ایمن تر از سیستم امنیتی دزدگیر می باشد و علاوه بر آن توسط سیستم کیلس استارت به جای قفل سوئیچ داخلی نصب شده است و شما دیگر نیاز نیست سوئیچ را وارد قفل فرمان کنید و فقط برای روشن و خاموش کردن خودرو یک انگشت خود را روی پوشش استارت فشار می دهید.
توضیح در مورد سیستم کی لس

کارکرد این سیستم به این صورت است که جهت باز کردن درب و وارد شدن به خودرو کافیست ریموت اسمارتک را به همراه داشته باشید فرقی نمی کند ریموت در دستتان باشد ، داخل جیب و یا داخل کیفتان باشد . با رسیدن به فاصله 1 متری خودرو ، دربها باز شده و شما می توانید با کشیدن دستگیره درب خودرو وارد شوید . برای روشن نمودن خودرو هم کافیست دکمه استارت را فشار دهید تا خودرو روشن شود . پس از توقف نیز با فشردن مجدد دکمه استارت خودرو خاموش می شود ولی برق دی وی دی خودرو همچنان وصل خواهد بود که پس از باز کردن درب خودرو برق دی وی دی نیز به طور خودکار قطع خواهد شد . پس از دور شدن از خودرو و در فاصله 2 متری دربها به طور خودکار قفل می شود .(و شیشه ها بالا می رود – با نصب تجهیزات اضافی) و اتومبیل با زدن یک بوق به شما صحت عملکرد قفل خودکار را گزارش می دهد . لازم به توضیح است کلیه عملکردها باز و بسته نمودن قفل دربها و استارت خودرو بدون نزدیک شدن به خودرو و توسط ریموت قابل اجرا می باشد.
پس از اینکه شما از خودرو دور شدید چنانچه شخص دیگری درب خودرو را باز نماید علاوه بر اینکه سیستم دزدگیر فعال شده و شروع به بوق زدن می نماید ، با ارسال یک SMS به شما باز شدن درب خودرو را گزارش خواهد داد .(در صورت نصب سیستم جی پی اس ترکر).
این سیستم قابلیت همخوانی و کارکرد صحیح با کلیه خودروهای مجهز به ایموبلایزر را دارا می باشد.
در حال حاضر کلید و پنل فابریک بسیاری از خودروها جهت نصب به صورت فابریک موجود می باشد که جهت اطلاع از لیست آنها می توانید با ما تماس بگیرید.

توضیح در مورد ایموبلایزر خودرو پس از نصب کی لس استارتر اسمارتک:

سیستم کی

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

caroption، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۶ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

caroption
caroption
آگهی: کیلس استارتر فابریک و یونیورسال
caroption