برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
Atlasco

اسکوپ چنگکی سنگ و سرامیک

اسكوپ چنگكي سنگ و سراميك

با استفاده از این اسکوپ از جدا شدن و افتادن سنگ نمای ساختمان خود در مرور زمان محافظت کنید و از مشکلات سیم اسکوپ و چسب آن راحت شوید.

با اسکوپ ما نمای ساختمان خود را مادام العمر تضمین کنید.

جنس این اسکوپ جدید از گالوانیزه میباشد و در انواع سنگ نما , سرامیک , کاشی و ... که اسکوپ میتواند در داخل آن قرار گیرد میتوان استفاده کرد.


اسکوپ سنگ چیست و چه کاربردی دارد؟

اسکوپ سنگ بدین معنی است که سنگ هایی که در تراز قائم استفاده می شود برای اطمینان از عدم شل شدن و سقوط آن و همچنین پایداری در حین زلزله، اسکوپ می شود. برای این منظور پشت سنگ توسط دستگاه فرز سنگ شیار داده شده و بعد اسکوپ هارا در داخل آن جای میدهیم.سنگ وقتی در تراز قائم قرار گرفت و وقتیکه دوغ آب پشت سنگ ریخته شد اسکوپ با دوغ آب پیوستگی ایجاد کرده و احتمال سقوط سنگ از بین خواهد رفت. عموماً واژه اسکوپ به عنوان مهار سنگهای نما شناخته می شود ولی حتی برای سنگهای قائم که به عنوان سنگ ازاره در داخل فضاهایی مانند بیمارستان و بانکها مورد استفاده قرار می گیرد نیز بایستی انجام شود.
دلیل اسکوپ این است که سنگ بر خلاف آجر قدرت مکش کمتری داشته و ملات را کمتر به خود جذب می کند. به همین دلیل ممکن است به مرور زمان ملات پشت سنگ خشک شده و چسبندگی بین ملات و سنگ از بین رفته و سنگ سقوط کند که در حالت سنگ نما می تواند خطر آفرین باشد.
از این اسکوپ در انواع سنگ نما , سرامیک و ... که اسکوپ میتواند در آن قرار بگیرد استفاده میشود.

طریقه استفاده اسکوپ :
اسکوپ ها را پس از شیارزنی روی سنگ مورد نظر , در سنگ های به طول 0.5 متر 2 عدد , 1 متر 3 عدد و ... که به همین منوال ادامه میابد , قرار میدهیم.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

Atlasco، از ۱۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۸ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

Atlasco
Atlasco
آگهی: اسکوپ چنگکی سنگ و سرامیک
Atlasco