برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
تقی زاده

عایق نانو Far nano

عايق نانو Far nano

عایق رطوبتی Far Nanoبا فن آوری نانو تولید و ارائه گشته و با دارا بودن ابعاد ریز ذرات خود و جذب در سطوح مختلف با ایجاد یک پوشش غیر قابل رویت ، سطح را از تماس و نفوذ عوامل جوی و محیطی همچون نفوذ آب ، رطوبت ، روغن و سایر مواد شیمیایی محافظت نموده و موجب افزایش طول عمر و زیبایی سازه میگردد.
این محصول برای کلیه سازه های آجری ، خشتی و تاریخی ، مجسمه های سنگی ، آثار باستانی ، حوضچه های بتنی ، استخرهای شنا و پرورش ماهی ، قطعات پیش ساخته بتنی وگچی ، پشت بامها ، سطوح موزائیک و کاشی ، رفع نم و رطوبت سرویسهای بهداشتی بدون نیاز به تخریب کاشی و سطح ، قطعات چوبی و غیره کاربرد دارد .
Far Nano یک مایع شفاف ، بیرنگ ، بدون بو ، غیر آتش زا ، بدون آلودگی و بر پایه مواد معدنی با ابعاد نانومتریک بوده که برای واترپروف نمودن سطوح مختلف همچون بتن ، موزائیک ، سیمان ، خاک ، سنگ و چوب استفاده شده و با ایجاد یک لایه سطحی و سپس نفوذ در این سطوح ، از نفوذ آب ، نم و رطوبت ، سیالات شیمیایی ، روغن ها و ... جلوگیری کرده و مانع از تماس مواد شیمیایی و نیز رشد قارچها و کپک ها گشته و سطح را از شوره زدگی محافظت مینماید . استفاده از Far Nano باعث ضد آب نمودن بتن و مقاوم سازی آن در مقابل سایش و فرسایش نموده و بهترین عایق با قابلیت تنفس جهت ایزولاسیون سطوح مختلف در برابر فشارهای منفی بخارات آب میباشد .
جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید
نمایندگی از تمام شهرهای ایران پذیرفته میشود

www.fararesin.com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

تقی زاده، از ۱۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۱ سال پیش به روز شده.

تقی زاده
تقی زاده
آگهی: عایق نانو Far nano
تقی زاده