برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت کسری

ملات ضد اسید و قلیای فوران محصول HEGGEL آلمان

ملات ضد اسيد و قلياي فوران محصول HEGGEL آلمان

شرکت مشاورین پوششهای صنعتی کسری به عنوان نماینده انحصاری شرکت HEGGEL آلمان در ایران، وارد کننده انواع ملات های ضد اسید و قلیا از جمله ملات فوران از آلمان می باشد.
ملات های ضد اسید و قلیای محصول شرکت HEGGEL آلمان در انواع مختلف و بر پایه های فوران، سیلیکات پتاسیم، فنول، وینیل استر، نوولاک و اپوکسی قابل ارائه می باشند.
ملات ضد اسید و قلیای فوران با نام تجاری HEGGEL FU 630 محصول شرکت HEGGEL آلمان از محصولات پر مصرف در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، غذایی و لبنی، دارویی و ... در ایران است. ملات فوران شامل رزین فوران و پودر فوران است که دارای مقاومت شیمیایی بالا در شرایط اسیدی، قلیایی و در مقابل حلالها می باشد. مصرف این نوع ملات ضد اسید و قلیا در نصب و بندکشی کاشی ها و آجرهای ضد اسیدی است که دائماً در معرض اسید و قلیاهای قوی نظیر مخازن خنثی سازی، pickling، کفپوشهای صنعتی، مخازن تصفیه پسابهای صنعتی می باشد. بعلاوه این ملات دارای مقاومت مکانیکی و حرارتی بالایی می باشد. حداکثر دمای عملیاتی ملات فوران 180 درجه سانتیگراد می باشد.
ملات ضد اسید و قلیای فوران تقویت شده با فیلر های کربنی با نام های تجاری HEGGEL FU 631 و HEGGEL FU 632، محصول شرکت HEGGEL آلمان بوده و نسبت به ملات فوران تقویت شده با قیلرهای معدنی HEGGEL FU 630، دارای مقاومت حرارتی بالاتر (تا حدود 220 درجه سانتیگراد)، مقاومت شیمیایی عالی در برابر اسید، قلیا و حلال های مختلف، طول عمر نگهداری طولانی مدت حتی در دماهای بالا (این ویژگی برای نواحی گرمسیری بسیار مناسب می باشد.)، چسبندگی عالی به کاشی و آجر ضد اسید سرامیکی و آجر ضد اسید کربنی و میزان انقباض و جمع شدگی (Shrinkage) کمتر می باشد.
شرکت مشاورین پوششهای صنعتی کسری با بهره مندی از کادر فنی مجرب و کارآزموده متشکل از کارشناسان ارشد پلیمر، شیمی و متالورژی و همچنین بهره‌گیری از مشاوره فنی شرکت های معتبر اروپایی مفتخر است با توجه به شرایط فرآیندی پروژه شما، مناسب ترین نوع ملات ضد اسید و قلیا را جهت نصب و بند کشی کاشی های ضد اسید و قلیا با قیمتی رقابتی به شما ارائه نماید.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت کسری، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۷ ماه پیش به روز شده.

شرکت کسری
  • تهران، خیابان شریعتی-رو به روی بیمارستان ایرانمهر- انتهای کوچه مسعود - پلاک11 -طبقه2
  • 021 2640 0037
شرکت کسری
آگهی: ملات ضد اسید و قلیای فوران محصول HEGGEL آلمان
شرکت کسری