برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت نورآفرین

دستگاههای فرز سی ان سی ویژه

دستگاههاي فرز سي ان سي ويژه

دستگاههای فرز سی ان سی ویژه
برخی از دستگاههای فرز سی ان سی برای مقاصد خاصی ساخته می شوند. این دستگاههای فرز در صنعت چوب ، سنگ و برخی دیگر از صنایع کاربرد دارند.

نمونه هایی از این دستگاههای فرز عبارتند از:

- دستگاههای فرز چند سر یا چند کله. این دستگاههای فرز سی ان سی عمدتا برای تولید قطعات با تعداد بالا مورد استفاده قرار می گیرند. معمولا تعداد کله ها زوج است و دستگاه های متعارف از این نوع عبارتند از دستگاه های دو کله و چهارکله. از این دستگاه ها برای ساخت قطعات مبلمان ، ست تخت خواب ، بوفه و موارد دیگری که قطعات باید منبت کاری شده باشند استفاده می شود.

- دستگاههای فرز سی ان سی مخصوص برش شیشه. این دستگاه ها به طور اختصاصی برای برش شیشه طراحی شده اند و می توانند شیشه را به صورت صاف یا منحنی برش بزنند.

- دستگاههای فرز سی ان سی مخصوص ساخت درب
- دستگاههای فرز سی ان سی چند کله مخصوص تراش اجسام مدور
- دستگاههای فرز سی ان سی دو کله مجزا (Double-Gantry CNC)
- دستگاههای فرز سی ان سی مخصوص چوب نوع ریل دار

شرکت نورآفرین ، انواع دستگاه های فرز و تراش سی ان سی مخصوص صنایع چوب ، سنگ ، تبلیغات و ... را به مشتریان خود عرضه می کند. شرکت برای دستگاه های سی ان سی “CNC” عرضه شده ، خدمات زیر را ارائه می نماید:

* نصب دستگاه CNC: تمامی دستگاه های سی ان سی عرضه شده ، توسط شرکت در محل مشتری نصب می شوند.

* آموزش: برای تمامی دستگاه های سی ان سی ، آموزش به مشتریان ارائه می شود. این آموزش برای دستگاه هایی با قیمت های پایین و متوسط در محل مشتری و برای دستگاه های گران قیمت در محل شرکت سازنده ارائه می شود.

* گارانتی: تمامی دستگاه های CNC این شرکت ، دارای یک سال گارانتی هستند.

* خدمات پس از فروش: تمامی دستگاه های سی ان سی دارای خدمات پس از فروش هستند و تعمیرات و تامین قطعات یدکی مورد نیاز مشتریان از طریق شرکت قابل انجام است.

اغلب دستگاه های سی ان سی عرضه شده توسط شرکت ، دارای تاییدیه های معتبر بین المللی ISO و CE (استاندارد اتحادیه اروپا) هستند که نشانه ای از کیفیت محصولات عرضه شده هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه های سی ان سی و قیمت آن ها لطفا با شماره های مندرج در تبلیغ و یا از طریق ایمیل با ما تماس بگیرید.
برای بدست آوردن اطلاعات در مورد کاربردهای دستگاه های سی ان سی و تنوع این دستگاه ها ، می توانید از سایت اینترنتی ما به آدرس زیر نیز بازدید کنید:
www.noorafarin.com
noorafareen.company@yahoo.com
شماره تلفن های بخش فروش دستگاه :
41و02144006240-09121691881-09120691882
آدرس:تهران ، بزرگراه ستاری شمالی ، ابتدای فردوس شرق ، پلاک 438 ، واحد 4
شماره تلفن های بخش خدمات برش و تراش سی ان سی:
02144016471

کلمات کلیدی:دستگاه فرز سی ان سی-فرز سی ان سی-cncفرز-فرزcnc-دستگاه فرز cnc-دستگاه برش ام دی اف-سی ان سی چوب-CNC چوب-دستگاه سی ان سی چوب-سی ان سی منبت کاری-CNC مخصوص چوب-ماشین سی ان سی-ماشینcnc

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت نورآفرین، از ۱۳ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۴ سال پیش به روز شده.

شرکت نورآفرین
شرکت نورآفرین
آگهی: دستگاههای فرز سی ان سی ویژه
شرکت نورآفرین