برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
افشین مقدم

compotile تایل کامپوزیتی کامپوتایل کف کاذب و تایل60*60

compotile تايل كامپوزيتي كامپوتايل كف كاذب و تايل60*60

در میان این طرح­های گسترده، کامپوتایل (کاشی کامپوزیتی) بیش از همگان خودنمایی می­کند. کامپوتایل عبارتست از دیوارپوش­های ساخته شده از جنس کامپوزیت SMC در طرح­های گوناگون، سبک و با قابلیت نصب آسان و سریع.

کامپوتایل در طرح­ها و رنگ­های گوناگون در سایزهای استاندارد قابل تولید است. وجود طرح های متعدد و مختلف و قابلیت طراحی یک نما با چند کامپوتایل با طرح های مختلف باعث شده است که کامپوتایل به عنوان یک دیوار پوش شیک و جذاب در هتل ها، رستوران­ها و خانه های لوکس خود نمایی کند.

نصب دیوارپوش­های قدیمی مانند سرامیک، کاشی، گچ، رنگ و… نیازمند تخلیه ­ی فضا و صرف مدت زمان زیادی وقت است، در حالی که این مشکل در کامپوتایل دیده و برطرف شده ­است. کامپوتایل را می­توان بدون بوجود آمدن آلودگی و در کمترین زمان ممکن نصب کرد.

کامپوتایل­ها عایق گرما، سرما و صوت هستند و مصرف انرژی را کاهش می­دهند. در صورت تمایل به تعویض کامپوتایل این کار به راحتی صورت می­گیرد و می­توان به سادگی کامپوتایل­های قدیمی را با انواع جدیدتر آن تعویض کرد.با همان زیر سازی قبلی و فقط با تعویض کامپوتایل ها می توان دکوراسیون منزل را در کمترین زمان ممکن تغییر داد.

عمر بالای کامپوتایل­ها تا ۳۰ سال و مقاومت گرمایی از ۴۰- تا ۱۶۰ درجه سانتی­گراد، دوام این دیوارپوش را در شرایط جوی مختلف تضمین می­کند. همچنین وزن سبک کامپوتایل در مقایسه با دیگر دیوارپوش­ها می­تواند در مواقع بحران مانند زلزله از وارد آوردن آسیب جلوگیری کند.

بر خلاف بسیاری از دیوارپوش­ها، کامپوتایل را می­توان برای سقف نیز استفاده کرد. هارمونی ایجاد شده در استفاده ی همزمان از کامپوتایل در سقف و دیواره محیط چشم نوازی ایجاد می­کند.
compotile
فروش کامپوتایل دیوار پوش و سقف کاذب
کامپوتایل طرح حصیری کامپوتایل طرح دایره کامپوتایل طرح موج
با ابعاد 60*60 30*30 30*60 باروش نصب سپری مخفی
clip in
قابل نصب در استخرها لابی ها منازل مجتمع تجاری بصورت دکوراتیو و ساده
کدکن مبین سازه
تایل آلومینیومی
WWW.kadkanco.com
22886436
22871673
گریلیوم
دامپا
لوکسالون

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

افشین مقدم، از ۱۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۱ روز پیش به روز شده.

افشین مقدم
افشین مقدم
آگهی: compotile تایل کامپوزیتی کامپوتایل کف کاذب و تایل60*60
افشین مقدم