برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
محک بار

باربری خوب در تهران با بهترین خدمات در زمینه حمل بار

باربري خوب در تهران با بهترين خدمات در زمينه حمل بار

محک بار با گستره‌ی کاربردی از انواع بسته‌بندی‌ها برای جابه‌جایی و اسباب‌کشی شما را جهت یک جابه‌جایی امن، سریع و راحت یاری می‌کند

یافتن یک باربری خوب در تهران کار چندان دشواری نیست زیرا با یک جستجوی آسان در اینترنت میتوانید به " اتوبار محک بار" که یکی از معتبرترین ناوگانهای حمل و نقل جاده ای میباشد برسید.

یک باربری خوب ضمن حمل و جابجایی اثاثیه خدمات بسیاری میتواند در این راستا به مشتریان خود ارائه دهد نظیر مشاوره رایگان ، بیمه نامه معتبر ، فروش لوازم مخصوص بسته بندی اثاثیه ، کادر ورزیده و آموزش دیده ، انواع ماشین های مخصوص اسباب کشی ، سرویس دهی شبانه روزی ، ثبت رزرو جابجایی بصورت تلفنی ، رانندگان باسابقه و زبده ، قیمت ارزان ، کیفیت بالا ، دقت و سرعت عمل و... که محک بار تمامی این موارد را دارا میباشد.

پس در خصوص بسته بندی اثاثیه و حمل و جابجایی بار خود به سراسر ایران و حتی در سطح بین الملل تنها کافیست با شماره های اتوبار و باربری محک بار تماس گرفته و یا به وب سایت این شرکت مراجعه نمایید.

www.mahakbar.com

با کادری مجرب و کارآزموده و همچنین برخورداری از مدرنترین ماشینهای باربری ( وانت بار ، نیسان بار ، خاور ، کامیون بار - مسقف و روباز و موکت کاری شده ) .

خدمات باربری با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت

09125366068 - 77359393 - 77798191 - 22776635 - 77293920

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

محک بار، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۶ سال پیش ثبت کرده ... و ۵ ساعت پیش به روز شده.

محک بار
محک بار
آگهی: باربری خوب در تهران با بهترین خدمات در زمینه حمل بار
محک بار