برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت مهندسی ایران توتال

فروش جی پی اس سه فرکانسه کامناو

فروش جي پي اس سه فركانسه كامناو

فروش جی پی اس مولتی فرکانس کامناو
جی پی اس ایستگاهی مولتی فرکانس کامناو مدل comnav T300 PLUS جدید (2020) گیرنده RTK با قابلیت دریافت ۵۷۲ کانال فول GNSS توانایی ردیابی تمامی فرکانسها از تمام منظومه ها را با استفاده از الگوریتم منحصر به فرد‌ Quantum TM، برداشت نقاط با قابلیت Tilt compensation و تراز الکترونیکی را دارد. اساس کارکرد این گیرنده منظومه بیدو چین بوده و در صورت در دسترس نبودن ماهواره های GPS و Galileo و یا ... امکان سوییچ کردن گیرنده بر روی‌ منظومه های دیگر وجود دارد . جی ۱۰ پلاس توانایی ردیابی 100 ماهواره GNSS را بصورت همزمان داراست به همین دلیل در مناطق چالش برانگیز شهری و پوشش گیاهی با کمال دقت و سرعت بالا بکار خود ادامه میدهد .به دقت رسیدن (فیکس) با سرعت بسیار بالا این گیرنده را بسیار قدرتمند تر از رقبا کرده است .

جی پی اس یازده فرکانس کام ناو تی 300 پلاس مجهز به رادیو مودم 2 وات با برد ۵ کیلومتر است . رادیو داخلی با قابلیت کنترل مصرف باتری و تنظیم قدرت رادیو از بازه 0.5 وات تا ۲ وات امکان مصرف بهینه باتری را فراهم کرده است . همچنین امکان اتصال به رادیو خارجی ۳۵ وات وجود دارد .

از دیگر امکانات منحصر بفرد جی پی اس ایستگاهی چندفرکانس کام ناو COMNAVامکان استفاده دو باتری بصورت همزمان است! دو باتری ۲۰۰۰ میلی آمپر که بدون احتیاج به خاموش شدن دستگاه در عملیات زمینی امکان شارژ دوباره از طریق شارژر و حتی باتری صحرایی و یا پاور بانک را داراست .
حافظه داخلی ۸ گیگابایتی جی ۱۰ پلاس امکان ذخیره اطلاعات استاتیک (داده خام ) تا ۳ سال را داراست. نرم افزار انحصاری جهت پردازش داده های استاتیک ComPass و توانایی ذخیره مشاهدات استاتیک و امکان کارکرد به صورت RTk بصورت همزمان وجود دارد .

جی پی اس مولتی فرکانس Comnav T300 plus مجهز به مودم داخلی 4G سلولار چند هسته ای برای ارسال و دریافت تصحیحات شبکه های اینترنتی طرح شمیم،سمت،هدی و ... (ایستگاه مرجع ) است ‌. توانایی پردازش و دریافت تصحیحات از ایستگاه های CORS در انواع متد های imax و max و VRS و ... . همچنین امکان ارسال تصحیحات بصورت مستقیم از گیرنده ایستگاهی Base به Rover بصورت NetworkRTk وجود دارد.
با توجه به داشتن آخرین تکنولوژی روز مربوط به گیرنده های GNSS که در این دستگاه موجود میباشد بهترین گزینه جهت استفاده در سامانه شمیم و سایر سیستم های کورس میباشد، این دستگاه دیدگاه شما را نسبت به گیرنده های GNSS به چالش خواهد کشید

گیرنده ایستگاهی T300 PLUS دارای استاندارد ip68 و کاملا ضد آب و ضربه و گرد و غبار است و سقوط از ارتفاع ۲ متری و سقوط داخل آب به گیرنده مولتی فرکانس آسیبی وارد نخواهد کرد .
جی پی اس چند فرکانسه COMNAV با استفاده از برد های قدرتمند با ساختاری یکپارچه و مجهز به فناوریهای بروز و جدید (2018 ) ، امکانات منحصر به فرد به کاربر ، بهترین و راحت ترین تجربه را در دسترس گذاشته است این دستگاه ساخت کارخانه SINOGNSS میباشد

نرم افزار حرفه ای اندروید Survey Master با قابلیت
اتصال به رسیور از طریق NFC ، نمایش نقشه گوگل
به صورت آنلاین ، قابلیت بارگذاری فایل های GIS و
فایل های KML , DWG , DXF ، کاربری بسیار ساده
و روان با امکانات بینظیر در برداشت و پیاده سازی ،
قابلیت استفاده از نرم افزارهای حرفه ای COGO به صورت دائمی خروجی
در فرمت های RAW , TXT ، DATA , DXF , 0183 NMEA
برنامه های کاربردی در نرم افزار اندروید
Surveying , Stake point , Stake Line ,
Auto Survey Area Survey , Static , PPK
, Refrence Line , COGO , Tie Distance ,
Slope Distance , Electronic Bubble ,
Element Point , Site Calibration , Grid
Shift , Angular Transfor , Quick Survey
Contact Info
شرکت ایران توتال نمایندگی رسمی فروش محصولات GNSS کامناو در ایران
WWW.IRANTOTAL.IR

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت مهندسی ایران توتال، از ۱۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۴ ماه پیش به روز شده.

شرکت مهندسی ایران توتال
شرکت مهندسی ایران توتال
آگهی: فروش جی پی اس سه فرکانسه کامناو
شرکت مهندسی ایران توتال