برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
علیرضاباجلان

نماینده فروش پی ال سی فاتک Fatek plcتهران وشهرقدس

نماينده  فروش پي ال سي  فاتك Fatek plcتهران وشهرقدس

مهرسام صنعت نماینده رسمی فروش درتهران وشهرقدس با هدف پشتیبانی و ارائه خدمات فنی به صنایع کشور فعالیت خود را شروع کرد. اعتماد به خدمات با کیفیت برتر ، بکارگیری کارشناسان برجسته و مسئولیت در مقابل مشتریان و همچنین سوابق روشن مدیران این مجموعه در اجرای پروژه های بزرگ صنعتی و ارائه راه حل های کاربردی و انتخاب مناسبترین تجهیزات در اجرای پروژه از مهمترین دلایل رشد مداوم شرکت پس از تاسیس بوده است.
زمینه فعالیت های شرکت :
1- واحد بازرگانی و فروش
2- واحد اجرای پروژه
3- واحد آموزش
واحد بازرگانی و فروش:
فعالیت های این واحد در زمینه فروش محصولات به پشتوانه واحد فنی و مهندسی این شرکت جهت ارائه بهترین پیشنهاد مالی و فنی و تحویل به موقع کالا و پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش محصولات میباشد. اعتبار شرکت سوابق درخشان شرکت در صنایع کشور و رضایتمندی خریداران محصولات می باشد.

محصولات شرکت:

1- PLC ( Fatek & Delta & Siemens & Co trust )
2- Mini PLC ( Lotek & Logo & Array)
3- HMI ( Panel Master & King view & Hitech & Delta )
4- Inverter ( Sinee & Invt & Delta & Sunfar & Ls & Santerno )
5- Servo ( Estun & Delta & Mecapiyon )
6- Power supply (Mean well & Acro & GE )
7- ESP ( Energy saving Pakage )
8- EMS ( Energy Management System )
9- BMS ( Building Management System )
10- Sensor ( Pressure BD, Loopcoil, Load cell )
***** RFID *****

واحد اجرای پروژه:
شرکت آمادگی خود را جهت اجرای پروژه های اتوماسیون صنعتی در صنایع مختلف به شرح زیر اعلام می نماید:
• صنایع بسته بندی
• صنایع کاغذ و کارتن
• صناسع نساجی
• صنایع ماشین سازی
• صنایع ماشین ابزار
• صنایع سیم و کابل
• صنعت مصالح ساختمانی
• دستگاه های برش
• صنعت نفت
• صنعت تهویه و فن ، هوای فشرده
• صنعت شیشه سازی
• معادن و کارخانه های سنگبری
• صنایع پلاستیک و پلیمر
• صنایع خودرو سبک و سنگین
• قطعه سازی خودرو

برخی از سوابق کاری شرکت در اجرای پروژه های اتوماسیون صنعتی:
شرکت کاله آمل ، ایران خودرو دیزل ، پگاه تهران ، مانیزان ، موتوژن تبریز ، سیمان سپاهان اصفهان ، ایدم تبریز ، شرق صنعت ، بیستون ، دامداران ، حداد ماشین ، آب معدنی دماوند ، جهان پک ، پاتریک ، سیم و کابل اولیایی ، صنایع ظفر ، کارتن سازی باکو ، بستنی پاندا اربیل عراق ، میزهای اتوماتیک مربوط به CNC و لیزر و...
نیاز به کنترل کننده هایی با هزینه کمتر، کاربرد متنوع تر و سهولت استفاده بیشتر، منجر به توسعه کنترل کننده های قابل برنامه ریزی شد و از آنان به طور گسترده ای در کنترل فرآیندها و ماشین آلات استفاده گردید.

PLCها د رآغاز به عنوان جانشینی برای سیستمهای منطقی رله ای و تایمری غیرقابل تغییر توسط اپراتور طراحی شدند تا به جای تابلوهای کنترل متداول قدیمی استفاده شوند. PLCها توانستند سهولت استفاده و قابلیت انعطاف پذیری زیاذی را به سیستم های کنترل ارزانی دارند. این کار به وسیله برنامه ریزی آنها و اجرای دستورهای منطقی ساده که اغلب به شکل دیاگرام نردبانی(Ladder Diagram)است، صورت می کیرد. PLCها دارای یک سری توابع درونی از قبیل: تایمرها ، شمارنده ها و شیفت رجیسترها می باشند که امکان کنترل مناسب را، حتی با استفاده از کوچکترین PLCنیز، فراهم می آورند.



یک PLCبا خواندن سیگنالهای ورودی، دریافتی از پروسه مورد نظر ،کار خود را شروع کرده و سپس دستورهای منطقی (که قبلا برنامه ریزی شده و به حافظه منتقل شده است) را بر روی این سیگنالهای ورودی اعمال می کند و در پایان ، سیگنالهای خروجی مطلوب را برای راه اندازی تجهیزات و ماشین آلات پروسه تولید ارسال می نماید.

معرفی و تاریخچه FATEK

FATEK Automation Corporationتوسط گروهی از محققان در سال 1992 تاسیس شد و هم اکنون از تولید کنندگان برتر و خوش نام کنترلرهای منطقی قابل برنامه ریزی(PLC)در تایوان می باشد. توجه این شرکت به کیفیت و کارآیی بالا و طراحی فشرده در زمینه PLCباعث محبوبیت روزافزون FATEKدر بازار اتوماسیون صنعتی شده است.

هدف FATEKایجاد اعتماد به نام تجاری و علاقه مندی مشتریان به آن می باشد. از آنجاییکه پیشرفت بر محور گسترش تکنولوژی و مدیریت کیفیت را دنبال می کند، همواره تلاش بر ارایه محصولات با کیفیت بالا و قیمت رقابتی را دارد و اعتبار و شهرت FATEKدر دهه گذشته نتیجه این تلاشها می باشد.

مشخصات شرکت

تا به امروز FATEKسهم قابل توجهی از بازار PLCرا به خود اختصاص داده است و بخش بزرگ فروش به بازار جهانی از طریق نمایندگان فروش در سراسر جهان صورت می پذیرد که به دلیل امکان سرویس دهی بهتر به مشتریان در محل حضور نمایندگان از استقبال قابل توجهی برخوردار شده است. نرخ رشد فروش FATEKهمواره

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

علیرضاباجلان، از ۱۰ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۹ سال پیش ثبت کرده ... و ۹ ماه پیش به روز شده.

علیرضاباجلان
علیرضاباجلان
آگهی: نماینده فروش پی ال سی فاتک Fatek plcتهران وشهرقدس
علیرضاباجلان