برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
khoee

فروش ویلا نوشهر زیر قیمت

فروش ويلا نوشهر زير قيمت

فروش ویلا شهرکی

ویلای دیدنی فوق در منطقه خوش آب و هوا در شمال ایران و در منطقه ویژه اقتصادی نوشهر بنا شده است. بنای این ویلای جنگلی به متراژ 200 متر مربع و در زمینی به متراژ 300 متر مربع در منطقه جنگلی نوشهر با چشم انداز بسیار زیبا بنا شده است.

سازه این ویلا دوبلکس بوده و دارای 3 اتاق خواب است و دارای ویوی مستقیم جنگل می باشد. از امکانات داخلی این ویلای جنگلی می توان به سالن بزرگ، کابینت،الاچیق , کفپوش های زیبا و… اشاره کرد که می تواند شما را به خرید ویلا در نوشهر مشتاق تر نماید. محیط خارجی این ویلا با گیاهان و درختچه طراحی شده که باعث جذابیت و زیبایی این ویلا جنگلی در نوشهر شده است که چشم هر بیننده ای که به دنبال خرید ویلا در شمال می باشد را به خود جذب می کند.

موقعیت این ویلا شهرکی است و منطقه ای که ویلا در آن قرار گرفته، یکی از خوش نام ترین مناطق در شمال کشور است که ساکنین آن عمدتا غیر بومی می باشند.

این ویلا 15 سال سیاخت بوده ولی بازسازی کامل شده 15 سال قبل توسط سازه گستر ساخته شده و انتقال دسته سوم است.

قابل ذکر است که برای ساخت خرید ویلا جنگلی از بهترین متریال ساختمانی توسط مهندسان معمار و عمران استفاده شده است.

اگر قصد خرید ویلا در شمال کشور را دارید، شهر زیبای نوشهر می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. نزدیکی شهر نوشهر به کوه و دریا، دسترسی راحت به امکانات رفاهی نظیر فروشگاه ها، مراکز خرید، رستوران و … بر اهمیت و ارزش این شهر افزوده است.

برای بازدید از ویلاهای دیگر شرکت با متریال و قیمت های متفاوت با تصاویر واضح به سایت www.sazehgostarshomal.com مراجعه شود .

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

khoee، از ۱۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۲ سال پیش به روز شده.

khoee
khoee
آگهی: فروش ویلا نوشهر زیر قیمت
khoee