برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مهدی والی

راه اندازی ایمیل سرور داخلی اکسچنج 2013

راه اندازي ايميل سرور داخلي اكسچنج 2013

یکی از مشگلات بسیاری از سازمانها شرکتها و کارخانجات و کلا موسساتی که بیشتر از 10نفر پرسنل دارند ، ارتباط کاربران با یکدیگر در داخل سازمان است که در ابتدایی ترین حالت به وسیله ایمیل انجام میشود حال ممکن است این ایمیل یک ایمیل عمومی مانند یاهو یا جیمیل باشد ویا ایمیل مربوط به خود سازمان مانند: vali@saminserver.com که در این حالت کاربران با مشگلات خاصی در گیر هستند ، اول اینکه کاربری که در طبقه اول سازمان قرار دارد و قصد دارد به کاربری که در طبقه دوم سازمان مستقر میباشد یک ایمیل که حاوی یک درخواست اداری است بفرستدوقصد دارد از جیمیل یا یاهو ویا ایمیل شرکت استفاده نماید ، باید یک پروسه طولانی و پر ریسک را سپری نماید.
دیگر اینکه ارتباطات کاربران سازمان در این بستر مدیون برقراری اتصال اینترنت است و چنانچه اینترنت در سازمان به هر دلیلی قطع باشد ارتباط الکترونیکی اداری کاربران با یکدیگر مختل خواهد شد.
ویا مراکزی که در بیابان و خارج از بسترهای اینترنتی و مخابراتی هستند مانند کارخانجات ، نیروگاه ها ، و... ، در ارتباطات درون سازمانی خود دچار مشگل هستند.
و اما مسئله مهم دیگر محدودیتهای حجمی فایلهای پیوستی ایمیلهاست مثلا کاربر طبقه اول که به کاربری در طبقه سوم ایمیل میفرستد و یک فایل 12 مگابایتی به آن پیوست نموده ، در ارسال ایمیل قطعا به مشگل خواهد خورد چون ارسال ایمیل در حال حاضر در ایران در بهترین حالت ممکن با حجم بیشتر از 10 مگابایت امکان پذیرنمیباشد.
و اما مورد بسیار مهم دیگر اینکه اچون اکثرا سرورهای این ایمیل ها درخارج از ایران قرار دارد در هر زمان امکان اختلال و حتی مسدود شدن ایمیلها دور از انتظار نیست کما اینکه در حال حاضر به واسطه تحریمها بعضی از شرکتها شاهد این مشگلات بوده اند.
شرکت ثمین سرور برای حل تمام این مشگلات مطرح شده راه کار های بسیار ساده و کم هزینه برای شرکت و سازمان و.. شما ارائه می نماید.
یکی از این راه کارها نصب و راه اندازی مایکروسافت اکسچنج سرور در سازمان شماست.
اکسچنج سرور چیست؟:
لطفابرای آشنایی بیشتربا Microsoft Exchange Server 2013 به وب سایت www.saminnetwork.com مراجعه نمایید
لطفا برای ارائه توضیحات تکمیلی با ما تماس بگیرید.
ما مدعی هستیم که هزینه های سازمان شمارا کاهش میدهیم و راندمان کاری کارکنان شما را بالا میبریم.
""کارخانه ها و مراکزی که در شهرک صنعتی شمس آباد (واقع در 35 کیلومتری تهران به قم بعداز فرودگاه امام) هستند و مراکز نزدیک به آن وهمچنین مراکزی که در شهرک غرب و غرب تهران واقع هستند از تخفیف ویژه ای برخوردار می باشند""
برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به : http://www.saminnetwork.com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مهدی والی، از ۱۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۲ ماه پیش به روز شده.

مهدی والی
مهدی والی
آگهی: راه اندازی ایمیل سرور داخلی اکسچنج 2013
مهدی والی