برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
ارتباطات پیآم موج

تقویت کننده موبایل

تقويت كننده موبايل

تقویت کننده سیگنال آنتن تلفن همراه، تقویت آنتن موبایل،فروش تجهیزات شبکه GSM ، فروش دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل، فروش انواع رپیتر موبایل ، فروش تقویت کننده تلفن همراه ، فروش انواع آنتن موبایل (سکتور ، یاگی ، گرید،لوگاریتمی)

سیستم تقویت کننده امواج موبایل
ریپیتر موبایل (تکرارکننده تلفن همراه)
تقویت آنتن موبایل در یک منطقه
نصب سیستم های پوشش موبایل در ساختمان
تقویت کننده امواج تلفن همراه
نصب آنتن

کلیه مشکلات آنتن موبایل با توان مهندسی به صورت تضمینی در ساختمان شما حل می شود .
این دستگاه در محل هایی که امواج فرستنده زمینی موبایل ضعیف است ، مانند کارخانه ها ، ویلاها خارج از شهر ، پارکینگها ، تونل ها ، فروشگاهها, نقاط کور داخل شهر و تمام مناطقی که در خارج از محدوده عملکرد سیستم موبایل قرار گرفته اند ، (نقاط کور) بکار می رود .
تقویت کننده تلفن همراه:
- این دستگاه در مدل ها و وسعت پوشش مختلف می باشد و در ضعیف ترین شرایط آنتن دهی ، امواج تلفن همراه را دریافت و کاملا تقویت می کند.
- برای استفاده در محل های مسکونی ، اداری ، صنعتی ، ورزشی ، زیر زمین ، پارکینگ ، تونل و امثال آن مناسب است.

فروش دستگاه تقویت کننده سیگنال آنتن موبایل در مشهد

وجود نقاط کور آنتن دهی موضوعی است که به کلی قابل برطرف شدن میباشد . نقاط کور آنتن دهی در محیط بسته داخلی معمولا در طبقات زیر زمین ساختمان ها و یا به دلیل ساخت و ساز های اطراف و حتی نوع سازه ساختمان و یا در طبقات بالا برج ها و به دلیل ارتباط با چند ایستگاه بوجود می آید . همچنین بعضی مواقع در این نقاط بعد از تماس موفق ، ارتباط بلافاصله قطع می گردد و یا ممکن است ارتباط با کیفیت پایین صورت گیرد که با نصب تجهیزات تکرار کننده یا همان تقویت کننده در آن محل این مشکلات به کلی رفع می شود.
انواع این دستگاه ها در نقاط کور و فاقد آنتن دهی تلفن همراه مانند: برخی طبقات ساختمان های سازمان ها ، ادارات ، مراکز دولتی و خصوصی - هتل ها و مراکز اقامتی - کارگاه ها و کارخانجات - مجتمع های مسکونی و تجاری - طبقات و زیر زمین ساختمان ها - اماکن ورزشی و استخرهای سرپوشیده - فروشگاه ها ، رستوران ها - ویلاهای خارج از شهر - پارکینگ ها - تونل ها - مترو - معادن - سدها - کارگاه های راه سازی و حتی گسترش پوشش دهی جاده ها قرار می گیرد و مشکل انتن دهی و ضعف سیگنال یا قطع و وصل مکالمات به کلی رفع می شود .

قوی کردن آنتن گوشی موبایل معمولا به فکر افرادی میرسد که در محل کار و یا منزل خود با ضعف سیگنال ، ریزش آنتن ، مشکل قطع و وصل شدن صدا ، تماس ناموفق و یا عدم آنتن دهی تلفن همراه مواجه هستند , پس قطعا این افراد با انواع ایده های مختلف جهت تقویت کردن آنتن گوشی موبایل خود مواجه شده اند . مثلا انواع نرم افزار قوی کردن آنتن دهی تلفن همراه - نرم افزار تقویت آنتن موبایل - برچسب افزایش سیگنال موبایل که به صورت چسبی به پشت موبایل می چسبند و یا اسپری های گیرنده سیگنال موبایل که به دیوارها اسپری می شود. اما تمامی این ایده ها غیر اصولی و بعضا دروغ کذب است , چرا که وقتی منطقه و یا مکانی که به صورت کل فاقد سیگنال و خارج از محدوده پوشش دکل های مخابراتی است نمیتواند با یک نرم افزار و یا یک چسب و یا یک اسپری آنتن دهی قوی داشته باشد
تنها راه حل اصولی و مهندسی برای تقویت آنتن موبایل و یا افزایش سیگنال تلفن همراه در مکان هایی که با ضعف و یا عدم آنتن دهی موبایل ( No Service ) مواجه هستند استفاده از دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل است که با نام های بوستر - ریپیتر - آمپلی فایر شناخته میشود.
روش کار این متد به 3 بخش تقسیم میشود که در اینجا مختصرا راجب به آن توضیح خواهیم داد :
1 : با قرار گیری یک آنتن گیرنده در مکانی که آنتن دهی موبایل در وضعیت مطلوبی قرار دارد , سیگنال تلفن همراه دریافت میشود . این آنتن با نام آنتن خارجی ( outdoor antenna ) شناخته میشود که بسته به مکان جغرافیایی شما در مدلهای : آنتن یاگی ( yagi antenna ) - آنتن لوگاریتمی ( Logarithm Antenna ) - آنتن پارابولیک ( Parabolic Grid Antenna ) قابل انتخاب است .
2 : سیگنال دریافت شده توسط یک کابل کواکسیال ( coaxial cables ) به یک cellular signal booster منتقل میشود , در این مرحله سیگنال های دریافت شده در فرکانس های 900 MHz و 1800 MHz و 2100 MHz تفکیک میشوند .
3 : سیگنال تقویت و تفکیک شده توسط یک کابل کواکسیال دیگر به یک آنتن فرستنده منتقل میشود . این آنتن با نام آنتن داخلی ( indoor antenna ) شناخته میشود که بسته به مکان و مساحت شما در مدلهای : آنتن پنلی ( Panel antenna ) - آنتن امنی ( omni antenna ) - آنتن سکتور ( sector antenna ) - آنتن بک فایر ( backfire antenna ) قابل انتخاب است

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

ارتباطات پیآم موج، از ۱۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۲ روز پیش به روز شده.

ارتباطات پیآم موج
ارتباطات پیآم موج
آگهی: تقویت کننده موبایل
ارتباطات پیآم موج