برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مهندس علی خدابنده

مخزن آب ، منبع پلی اتیلن ، سپتیک تانک ، تانکر

مخزن آب ، منبع پلي اتيلن ، سپتيك تانك ، تانكر

مخزن پلی اتیلن مورد نیاز خود را به صورت مستقیم و بی واسطه خریداری نمائید و توسط باربری با کمترین کرایه در محل مورد نظرخود تحویل بگیرید.
با توجه به نوع مصرف و کاربری منابع در موارد مختلف اعم از آب آشامیدنی - حمل و نگهداری اسید و مواد شیمیایی - نفت و روغن-آبیاری باغ و مزارع-گلخانه-دام و طیور-پرورش ماهی و ...
واحد مهندسی این مرکز آماده ی ارائه مشاوره و راه کار های مناسب جهت نصب و بهره برداری به خریداران محترم می باشد.
وبلاگ توضیحات مخازن پلی اتیلنی : http://makhzan.blogfa.com
وبلاگ تصاویر مخازن پلی اتیلن: http://makhzan121.blogfa.com
مرجع محصولات روتیشنال مولدینگ ، انواع مخازن و سپتیک پیش ساخته
www.makhzan.epage.ir
کاربرد مخازن:
- مخازن نگهداری آب آشامیدنی
- مخازن نگهداری مواد سوختی(نفت ، گازوئیل ، بنزین ، ...)
- مخازن نگهداری مواد شیمیائی(اسید ، باز ، ...)
- مخازن نگهداری انواع سیالات
- مخازن نگهداری انواع گرانول
مزایای مخازن پلی اتیلنی:
- قیمت مناسب
قیمت مخازن پلی اتیلنی در بسیاری از موارد قابل رقابت با انواع دیگر مخازن است. همچنین با در نظر گرفتن هزینه های حمل و نقل ، نیروی انسانی ، ماشین آلات مورد نیاز و نصب تجهیزات مربوطه و از همه مهمتر بحث زمان و سرعت عملیات نصب ، استفاده از مخازن پلی اتیلنی بسیار مقرون به صرفه تر از سایر انواع مخازن پیش ساخته میباشد.
- مقاومت بالا در مقابل خوردگی:
مخازن پلی اتیلنی به علت داشتن خواص بسیار مطلوب ضد خوردگی بهترین گزینه برای نگهداری مواد خورنده نظیر اسید ها و ترکیبات فعال شیمیایی هستند.
- بهداشتی بودن:
پلی اتیلن ماده ای است که که از لحاظ شیمیایی غیر فعال بوده و با مواد دیگر واکنش نشان نمی دهد.این خصوصیت باعث میشود برای نگهداری مواردی نظیر آب آشامیدنی که مسائل بهداشتی و زیست محیطی نظیر عدم تغییر بو و مزه و خصوصیات(با گذشت زمان) برای آنها بسیار مهم است ، مخازن پلی اتیلنی بهترین گزینه می باشد.
- دوام و عمر طولانی:
مخازن پلی اتیلنی به علت مقاومت مناسب در شرایط جوی مختلف و انعطاف پذیری از دوام بالایی برخوردار بوده و زمان کاربری مفید نسبتا طولانی دارند.خصوصا در مواردی که نیاز به مدفون نمودن تانک مورد نظر جود دارد انعطاف پذیری پلی اتیلن مقاومت آن در مقابل فشارها و نیروی های اعمالی بالا می برد.به علاوه ، به علت خاصیت ضد خوردگی پلی اتیلن ، تانکهای پلی اتیلنی در زمینهای مرطوب از دوام بسیار بالایی برخوردار هستند.همچنین نظر به اطمینان این شرکت از کیفیت محصول تولیدی خود ، کلیه این محصولات به مدت 10 سال توسط بیمه ایران تحت پوشش بیمه کیفیت کالا قرار گرفته اند.
- بدون نشت:
تانکهای پلی اتیلنی به سبب لب گیری و نوع تولید خاص ، هیچگاه دچار نشتی نمی شوند که این مساله مزیت دیگری است برای این مخازن جهت نگهداری مواد نفتی و شیمیایی که نشت آنها به محیط زیست و آلوده نمودن زمین از مهمترین دغدغه های حال حاضر مصرف کنندگان است.
- قابلیت تولید متنوع:
مخازن پلی اتیلنی در ابعاد و اندازه های مختلف با خصوصیات متنوع قابل تولید هستند.این مرکز با داشتن تکنولوژی تولید اسپیرال و استفاده از نرم افزارهای مهندسی موجود ، توانایی تولید مخازن با ظرفیت 1 تا 50 متر مکعب را دارا بوده که این ظرفیت با توجه به درخواست مشتری قابل تغییر می باشد و ضمن در صورت اتصال مخازن به یکدیگر امکان ساخت مخازن صدها متر مکعبی نیز وجود دارد.
- نصب آسان:
در مقایسه با سایر مخازن و تانکها ، انواع پلی اتیلنی آنها از وزن بسیار کمتری برخوردار بوده و این مساله کاهش بسیار زیادی در هزینه های حمل و نقل ، تجهیزات مورد نیاز برای نصب ، نیروی انسانی مورد استفاده و ... ایجاد می نماید.همچنین سرعت نصب کلیه تجهیزات بسیار بالاتر میباشد..
- نصب مخازن پلی اتیلن:
مخازن پلی اتیلنی را می توان هم به صورت مدفون هم به صورت روباز(زمینی و هوایی) نصب نمودو همچنین به صورت استوانه افقی و یا در احجام کوچکتر به صورت استوانه عمودی قابل نصب هستند.
- طول عمر مخازن:
این مخازن با مواد اولیه گرانول خوراکی تولید میگردد و به صورت دو جداره و چند لایه بوده و مواد ضد اشعه خورشید نیز افزوده شده است و در شرایط درجه حرارت 20 درجه سانتی گراد 50 سال عمر دارند ، با افزایش درجه حرارت طول عمر آنها کمتر خواهد شد.
- مقاومت در مقابل سرما و گرما:
این مخازن با توجه به اینکه از مواد پلی اتیلنی ساخته شده اند از 45+ تا 50- درجه در بلند مدت قابلیت تحمل گرما و سرما را دارند و در مناطق کوهستانی بعلت دو جداره بودن مخزن و خاصیت عایق حرارتی پلی اتیلن ، عملکرد این مخازن از دیگر مخازن شرایط بهتری رادارند.
- مقاومت در مقابل زلزله:
با توجه به قابلیت انعطاف پلی اتیلن ، مخازن دو جداره پلی اتیلن ،

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مهندس علی خدابنده، از ۱۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۱ هفته پیش به روز شده.

مهندس علی خدابنده
مهندس علی خدابنده
آگهی: مخزن آب ، منبع پلی اتیلن ، سپتیک تانک ، تانکر
مهندس علی خدابنده