برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
رضا هاشمی

فروش باسکول جاده ای مدرن، باسکول کفه ای یک تن ، باسکول 60

فروش باسكول جاده اي مدرن، باسكول كفه اي يك تن ، باسكول 60

ارائه کلیه خدمات مشاوره ، نصب و راه اندازی ، تعمیرات ، نگهداری و فروش انواع ابزار دقیق اندازه گیری ، باسکول جاده ای ، شامل :
باسکول های مدرن ، باسکول حرفه ای جاده ای (تریلی کش ، کامیون کش ، خاور کش ، نیسان کش) در مدلهای بتن فلزی پیش ساخته همراه با فونداسیون ، بتن فلزی و تمام فلزی (روی زمین – داخل زمین) .
بادوام ، باصرفه ، اقتصادی ، قابلیت جابجایی در نوع پیش ساخته در کمترین زمان ممکن ، دارای رمپهای ورودی و خروجی در نوع روی زمین (بازدید محل نصب رایگان)
1. باسکول تمام فلز :
آهن آلات مورد نیاز شامل تیرآهن در سایزهای 40 ، 45 ، 50 و 55 ورق های فولادی در سایزهای 8 و 10 میلیمتر و تیرآهن های سایز 14 ، 16 ، 18 ، 20 و 22 بر اساس مدلهای مختلف برشکاری گردیده و برابر الگوی مربوطه جوشکاری و ماشین کاری می گردد. پس از اتمام عملیات و رنگ آمیزی مجددا جهت تسهیل در حمل تفکیک گردیده و به صورت قطعات جدا شده بارگیری و به محل اجرای پروژه حمل می گردد.
2. باسکولهای بتن فلزی :
مصالح مورد نیاز شامل سیمان ، شن و ماسه و میلگرد در سایزها مختلف پس از خریداری و انبارش در خط تولید قرار می گیرند. شن و ماسه خریداری شده به لحاظ احتمال وجود ناخالصی مجدداً توسط ماسه شور شسسته داده شده و توسط دستگاه بچینگ پلانت (ایستگاه مرکزی بتن) و مخلوط شدن با سیمان مورد نیاز بر اساس عیار استاندارد به حالت بتن آماده در می آید. میله گیرد های مورد نیاز برای انواع سایزهای 12 ، 14 ، 16 ، 25 برشکاری ، خمکاری گردیده و پس از آماتورهای بندی در قالبهای پیش ساخته قرار می گیرند. پس از آماده بودن قالب بتن مورد نیاز تزریق و توسط ویبراتورهای مختلف ویبرره می گردد.
به لحاظ استحکام هر چه بیشتر بتن ها رطوبت مورد نیاز توسط دستگاه رطوبت سنج پاشیده و پس از مدت استاندارد از قالب خارج و در استخرهای آب غوطه ور می گردند. این عملیات کلاً جهت فراوری سازه های بتنی باسکولها شامل پلاتفرم ، دیواره پهلوئی باسکول ، فونداسیونهای تحتانی و رمپهای ورود و خروج می باشد . پس از تخلیه از استخر مجدداً سازه های بتنی سمباده کاری ، رنگ آمیزی گردیده و آماده برای حمل می شوند. لازم به توضیح است کل عملیات فوق توسط جرثقیل های سقفی و دروازه ای در ظرفیتهای مختلف در تمامی نقاط کارخانه صورت می پذیرد.
مهمترین دلیل استقبال مشتریان از باسکولهای پیش ساخته بتنی مدت بسیار قلیل انجام عملیات نصب و راه اندازی است به صورتی که در بدترین شرایط جوی و موقعیت مکانی کشور نهایتاً تا یک هفته کلیه عملیات نصب سازه های بتنی و تجهیزات الکترونیکی انجام و باسکول آماده بهره برداری قرار می گیرد
سایر شرایط:
استفاده از بهترین ، دقیقترین و مطمئن ترین لودسل جهان.
استفاده از مدرنترین و جدیدترین شیوه های طراحی باسکول در اروپا
انجام کلیه آزمایش های لازم برای کنترل مراحل ساخت باسکول
استفاده از مرغوبترین آرماتورهای تولیدی داخل کشور از نوع AIII و AII
استفاده از افزودنیهای مخصوص شامل الیاف بتن برای افزایش دوام آهن.
تامین کلیه شرایط استاندارد برای تولید بتن و بتن ریزی و کنترل کلیه شرایط محیطی شامل دما ، رطوبت و نور مستقیم خورشید.
انواع سیستم توزین دام تراک جهت استفاده در معادن سنگ ، شن و ماسه ، زغال سنگ و ....
انواع باسکولت در ظرفیتهای 100 لغایت 500 کیلوگرم و ابعاد مختلف 50*50 و 70*70 با پوشش استنلس استیل ، رولیک با نشاندهند های دیجیتالی .
انواع باسکول های فلزی صنعتی نیمه سنگین در ظرفیت های 1 لغایت 10 تن برای مصارف کارخانجات ، معادن ، صنوف مختلف در ابعاد مورد درخواست مشتریان
انواع باسکول های فلزی دامکش در ظرفیتهای 1 و 2 تن دارای گارد محافظ و قابلیت شستشو با آب .
انواع سنسور وزن (لودسل) ساخت اروپای غربی با مقره های فابریک
نشاندهنده های الکترونیکی با قابلیت های روز با قابلیت اتصال به کامپیوتر با پورت RS-232 و RS-485 و USB و پرینتر با پورت پارالل در دو نوع L.C.D و L.E..D دارای تائیدیه موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران امکان نصب انواع مختلف نرم افزار و رله های جانبی ، گزارش گیری وزن ، تاریخ ، ‌ شماره ماشین و ...
طراحی و ساخت انواع سیستمهای اتوماسیون توزین مایعات مخازن ، ‌میکسر ، توزین میله گرد ، جرثقیل سقفی ، هاپر ، بچینگ
طراحی و ساخت سیستمهای بشکه پرکن دستی و اتوماتیک ،
طراحی و ساخت انواع باسکول های قطار کش - ریلی (توزین واگن قطار( استاتیک و دینامیک:
سیستم توزین دینامیکی قطار کش بسیار پیچیده تر از سیستم های توزین کامیون کش میباشد زیرا در باسکولهای قطار کش پس از توزین هر محور میبایست وزن محورهای مربوط به یک واگن از یکدیگر تمیز داده شده و پس از جمع جبری محورها وزن هر واگن مشخص شود لذا شناسائی واگن و محورهای مربوطه آن وحتی کسر وزن لوکوموتیو پس

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

رضا هاشمی، از ۱۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۱ هفته پیش به روز شده.

رضا هاشمی
رضا هاشمی
آگهی: فروش باسکول جاده ای مدرن، باسکول کفه ای یک تن ، باسکول 60
رضا هاشمی