برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
پایدار

اجرای سیستم توزین مخازن و هاپر

اجراي سيستم توزين مخازن و هاپر

با توجه به رشد تکنولوژی در صنعت ، به منظور کاهش تلفات ، جلوگیری از هدر رفت مواد ، افزایش سرعت و بالا بردن کیفیت محصولات تولیدی براساس فرمولاسیون دقیق ؛ سیستم های توزین دیجیتال جایگزین سیستم های توزین مکانیکی و دیگر سیستم های اندازه گیری حجمی و زمانی شده اند.
این مجموعه مفتخر است در جهت پیشبرد این اهداف گامی بلند در جهت توسعه و گسترش سیستم های توزین خاص در کارخانجات کشور بردارد.
استفاده از تجهیزات استاندارد ، باکیفیت و در این حال با هزینه مناسب و پشتیبانی ، مشاوره و خدمات ، ما را در این امر یاری کرده است.

سیستم توزین هاپر:
این سیستم در کلیه کارخانجات تولیدی مواد شیمیایی و خوراکی از جمله کارخانجات رنگ ، آرایشی بهداشتی ، لبنی و ... که محصولی با کیفیت بر اساس فرمول ترکیب دقیق تولید می کنند کاربردی می باشد.
در این سیستم یک هاپر(قیف) مجهز به لودسل می شود ، کنترلر وزن با توجه به کمیت مواد ترکیب شونده انتخاب شده و علاوه بر نمایش میزان وزن مواد موجود در هاپر با توجه به فرمولاسیون وارد شده اقدام به ترکیب اتوماتیک مواد بر اساس وزن دقیق می نماید.
این سیستم قابلیت اتصال به مابقی خط تولید را دارد و در این حال با توجه به نیاز کارفرما بر روی مانیتورهای لمسی بصورت گرافیکی با امکان نمایش وضعیت دریچه ها و انتقال دهنده ها ، گزارشگیری و نمایش فرمولاسیون قابل پیاده سازی می باشد.
از این سیستم در کارخانجات تولیدی مواد شیمیایی و بهداشتی ، خوراک دام و طیور ، بتون ، آسفالت ، کود ، رنگ و ... استفاده می شود.

سیستم توزین مخازن:
این سیستم جهت توزین مخازن و تانک های مایعات استفاده می شود.
مخازن با توجه به نوع و ظرفیت مجهز به لودسل می شود ومیزان مواد داخل آن بصورت لحظه به لحظه نمایش داده می شود ، همچنین در این سیستم نیز امکان گزارشگیری و ثبت میزان ورودی و خروجی را دارا می باشد.
از این سیستم جهت توزین مخازن شیر ، گاز مایع ، سوخت و... استفاده می شود.

جهت دریافت اطلاعت بیشتر به وب سایت ما به آدرس: WWW.MAPSA-ENG.COM مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمایید.

تلفن:88406033 / 88406044-021

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

پایدار، از ۱۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۱ هفته پیش به روز شده.

پایدار
پایدار
آگهی: اجرای سیستم توزین مخازن و هاپر
پایدار