برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
ایمن تراز

ترازو 50 کیلویی پند پرینت دار

ترازو 50 كيلويي پند پرينت دار

ترازو 50 کیلویی پند مدل 75000

1 -توزین دقیق کالا و محاسبه قیمت کالاهایی که با ترازو وزنکشی می گردد.
2 - این ترازو قابلیت کار با باطری وشارژ اتوماتیک در زمانی که برق قطع میگردد ترازو دیجیتال به طور اتوماتیک با باطری کار می نماید.
3- ترازو 50 کیلویی 7500 پند دارای ماشین حساب برای محاسبه خرید مشتری می باشد وتنها ترازو یی می باشد که این ویژگی رادارد.
4 - توزین پی در پی یکی دیگر از کاراییهای این مدل ترازو می باشد ، به این معنی که بدون برداشتن کالای قبلی از روی سینی ترازو دیجیتالی خود کالای بعدی خودرا توزین می کنید.
5- جمع قیمت چندین قلم کالاهایی که با ترازو توزین شده برای خریدارانی که چندین کالای وزنی داشته وبا ترازو وزن کشی شده باشندامکان پذیر می باشد تا از جمع مبلغ خرید خود که در حافظه ترازو ذخیره شده مطلع گردنذ.
6 - افزودن قیمت اجناس برروی کلیدهای حافظه ترازو دیجیتال به ترتیب شماره امکان پذیر می باشد تا در زمانهایی که چندین مشتری در فروشگاه حضور داشته باشند سرعت عمل کاربر رابرای کار با ترازو دیجیتالی بالا می برد.
7- محاسبه مابقی پول مشتری از طریق کلیدهای کیبرد ترازو 50 کیلویی مدل px 7500 امکان پذیر می باشد.
8 -ذخیره قیمت کالا در حافظه ومحاسبه مجموع فروش روزانه ، پارسنگ الکترونیکی ، صفر کننده الکترونیکی نیز از ویژگیهای این مدل ترازو می باشد.
9 - ترازو پند مدل 7500 دارای صفحه نمایشگر دو طرفه در دو سمت ترازو می باشد که این امر باعث میگردد مشتری به راحتی از جمع خرید خود مطلع کردد.
10 - بدنه این ترازو بسیار محکم و با دوام و زیبا می باشد.
11 -این مدل ترازو دارای 56 حافظه مستقیم کالا می باشد و قابلیت اتصال ترازو به کشوی پول برقی نیز امکان پذیر است.
در میادین تره بار از ترازوی پند مدل PX 7500 استفاده می گردد ، از همین رو به ترازو ی تره بار معروف است ، کیبرد این ترازو در کنار نمایشگر قرار گرفته است این امر موجب عمر بیشتر دستگاه می گردد زیرا آب میوه و سبزیجات در کیبرد نفوذ نکرده موجب پوسیدگی نمی گردد و از طرفی سرعت این ترازو بسیار بالا بوده ، در حجم کاری بالا بیشترین کاربری را دارد .

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

ایمن تراز، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۵ روز پیش به روز شده.

ایمن تراز
ایمن تراز
آگهی: ترازو 50 کیلویی پند پرینت دار
ایمن تراز