برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مهر گرافیک

تقویم رومیزی اختصاصی

تقويم روميزي اختصاصي

تقویم رومیزی اختصاصی بهترین و ماندگار ترین روش تبلیغات در سال های جدید به حساب می آید که هرساله شرکت ها، ادارجات، دفاتر بیمه، رستوران ها، هتل ها، سنگبری ها، شرکت ها، مشاغل کوچک و بزرگ برای تبلیغات و تشکر از مخاطبان و مشتریان وفادارشان به آن ها هدیه می دهند.

تقویم رومیزی اختصاصی از نظر تبلیغات برای جذب مشتری یک هدایای تبلیغاتی مفید به حساب می آید، چون شما می توانید کلیه محصولات و خدمات خود را با عکس های اختصاصی و یک توضیح مختصر و مفید به مشتری خود ارائه دهید و مخاطب مورد نظر بهتر با شغل شما آشنا شود که شما با یک تیر چند هدف رازده اید یک بازاریابی، دو جذب مشتری و در نتیجه فروش بیشتر اما در تقویم رومیزی عمومی شما فقط می توانید به روی پایه تقویم اسم دفتر،شرکت و آدرس شماره تلفن را چاپ کنید که گیرا ای کمتری نسبت به تقویم رومیزی اختصاصی خواهد داشت.
سفارش تقویم رومیزی اختصاصی

چاپ اختصاصی تقویم رومیزی سه نوع دارد: در نوع اول شما میتوانید هم برگه های تقویم و پایه را بصورت اختصاصی چاپ کنید، در نوع دوم شما می توانید فقط برگه های تقویم را بصورت اختصاصی چاپ کنید و اما در نوع سوم شما برگه های تقویم را به صورت اختصاصی چاپ کنید و روی پایه تقویم را چاپ طلاکوب بزنید. شما می توانید نسبت به بودجه ای که برای تبلیغات خود در نظر گرفته به چند طریق این کارا انجام دهید که در این مطلب چند روش را برای شما توضیح خواهم داد. روش اول: اگر نمی خواهید هزینه تبلیغاتان بالا برد پایه تقویم را مقوای بزنید و برگهای تقویم را بدون یووی و سلفون سفارش بدهید، روش دوم: در این روش اگر می خواهید در حد متوسط هزینه کنید می توانید پایه تقویم را سلفون سخت انتخاب کنید و برگه های تقویم را بدون روکش چاپ کنید، روش سوم: در این روش با هزینه کردن نسبتا مناسب می توانید بگهای تقویم را روکش سلفون، یووی یا طرح کتان بزندی و پایه سلفون سخت انتخاب کنید و اما در روش چهارم هم میتوانید برگه های تقویم را روکش دار بزنید و هم پایه را بصورت اختصاصی یا پایه گالینگور بزنید البته شما می توانید در این چهار روش تقویم رومیزی خود را در سایز های مختلف و با تعداد برگه های مختلف چاپ کنید که در قیمت تقویم تاثییر گذار خواهد بود.

مجتمع چاپ و صحافی مهر گرافیک با اختیار داشتن و مجهز ترین دستگاه های چاپ و صحافی و نیرو های متخصص و تحصیل کرده در رشته طراحی و چاپ می تواند در خدمت شما همکاران و مشتریان عزیز باشد و شما با خیال راحت کلیه خدمات چاپ و صحافی در این مجموعه به صورت کامل انجام دهید ود کمترین زمان تحویل بگیرید.

شما عزیزان می توانید برای ثبت سفارش خود از طریق صفحه سفارش آنلاین اقدام کنید و یا با شمارهای زیر تماس بگیرد و برای دیدن نمونه کارها و قبل ادج در سایت به کانال این مجموعه به آدرس mehrgraphic_ir@ مراجعه فرمائید.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مهر گرافیک، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۷ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

مهر گرافیک
مهر گرافیک
آگهی: تقویم رومیزی اختصاصی
مهر گرافیک