برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
علیرضا پرنده مقدم

تولید کننده روغن پایه با فلش های مختلف

توليد كننده روغن پايه با فلش هاي مختلف

مجتمع نفتی پترو پویش خاورمیانه
تولیدکننده انواع مشتقات نفتی و فراورده های شیمیائی
تامین کننده انواع فراورده های نفتی پالایشگاهی داخلی و خارجی



تلفن دفتر مرکزی : 66578705- 021- 02166903450
فکس : 66578731- 021
تلفن همراه: 09125205831 (مدیریت : علیرضا پرنده مقدم)


website : www.petropouyesh.ir
Email : petro.pooyesh.khavarmiane@gmail.com
Email : parandehmoghadam@yahoo.com

گزیده ای از محصولات مجتمع نفتی پترو پویش

حلال ویژه ( 400) : این حلال ، حلال آروماتیک بالا بوده و به عنوان رقیق کننده در صنایع الکل سازی ، رنگ سازی و صنعت چاپ کاربرد دارد.

حلال 402 : این حلال بر پایه نفت سفید می باشد که در سه گرید زیر تولید می شود و هر کدام در صنایع خاصی کاربرد دارند :
: عمدتا در صنایع رنگ سازی ، تینر سازی ، صنعت چاپ و ... کاربرد دارد Aگرید
: عمدتا در صنایع لاک و الکل ، چاپ پارچه ، واکس های مخصوص اثاثیه منزل و کف پوش ها و ... کاربرد دارد Bگرید
: عمدتا در صنایع تولیدی حلال چربی گیر از سطوح فلزات و اسپرهای پاک کننده و ... کاربرد دارد Cگرید

حلال 403 : ماده اولیه برای تولید حلال 403 ، نفت سفید ، گازوئیل و روغن سوخته می باشد .
حلال403 این شرکت بر پایه نفت سفید است و عمدتا برای تولید هیدروکربورهای سنگین (شبه گازوئیل) مصرف می شود و به علت رونق زیاد بازار خرید و فروش هیدروکربور در کشور همسایه ، افغانستان ، این حلال در بین تولیدکنندگان داخلی هیدروکربور تقاضای زیادی دارد.

حلال 406 : بیشترین مورد مصرف این حلال در صنایع شیمیائی ، آرایشی - بهداشتی و صنایع غذایی می باشد.

حلال 409 : از این نوع حلال به عنوان رقیق کننده انواع چسب های صنعتی و کارگاهی استفاده می شود و همچنین بخشی از مواد تشکیل دهنده تینر می باشد.

حلال 410 : عمدتا در صنایع لاستیک سازی ، چسب سازی و صنایع رنگ و رزین مصرف می شود و یکی دیگر از پرتقاضاترین حلال ها در بازار است.

نفت بی بو : به دو روش اسید واش و برج تقطیر تولید میشود و عمده مصرف نفت بی بو در صنایع ساخت سموم بوده و به عنوان حامل مواد سمی جهت جلوگیری از آفات نباتی استفاده می شود و همچنین در صنایع ساخت اسپرهای حشره کش ، صنایع رنگ و جوهر چاپ نیز کاربرد دارد.

: DOPو کمکی DOP روغن
این روغن در صنایع لاستیک و پلاستیک کاربرد دارد و کارگاه ها و کارخانجات تولیدی قطعات لاستیکی و پلاستیکی برای تولید محصولات خود از این روغن استفاده می کنند.

پارافین جامد : هرچه رنگ پارافین سفید و شفاف تر باشد از کیفیت بالاتری برخوردار است.عمده مصرف این محصول در صنایع شمع سازی ، مواد غذایی ، چرم سازی ، کبریت سازی ، تولید واکس و دیگر صنایع می باشد و بر حسب درصد چربی بصورت : کریستال ، میکرو کریستال ، 0.5 تا 1 درصد چربی ، 1 تا 3 درصد چربی ، 3 تا 5 درصد چربی ، 5 تا 7 درصد چربی و ... تقسیم بندی میگردد.

پارافین مایع : به سه دسته صنعتی ، بهداشتی و خوراکی تقسیم بندی می گردد
پارافین مایع صنعتی : این نوع پارافین با فلش پوینت های 120 - 140 - 160 - 180 و 200 تولید می شود وهمانند وایت اویل عمده مصرف آن در صنایع نساجی ، ریسندگی و پارچه بافی می باشد و به عنوان روان کننده ماشین آلات صنایع غذایی کاربرد گسترده ای دارد.

پارافین مایع بهداشتی : برای ساخت لوازم آرایشی - بهداشتی از جمله کرم های دست و صورت ، نرم کننده پوست ، پاک کننده های آرایشی و تولید دستمال مرطوب مورد مصرف دارد.

پارافین مایع خوراکی : این نوع پارافین کاملا تصفیه شده است و تمامی مواد سمی و دیگر مواد آلاینده آن گرفته شده و به دو دسته زیر تقسیم بندی می گردند:
پارافین مایع خوراکی انسانی : از این پارافین در فرایند تهیه مواد غذایی و خوراک انسان استفاده می گردد.
پارافین مایع خوراکی دامی : عمده مصرف این نوع پارافین در گاوداری ها می باشد و برای رفع نفق معده گاو و گوسفند به آنها خورانده میشود.

وایت اویل : با فلش پوینت های 120-140-160-180 و 200 تولید و عرضه می شود. تماما دیسلاتوری بوده و فاقد هرگونه مشتقات گازوئیل می باشد که در بازار داخلی به عنوان روان کننده ماشین آلات صنایع ریسندگی ، نساجی ، بهداشتی ، صنایع تولید ابر (فوم پلی استایرن) ، آفت کش ها ، پاک کننده های صنعتی ، صنایع چوب ، پارکت ، بعنوان پاک کننده و براق کننده و محافظت از ترک خوردگی چوب مورد مصرف دارد.

روغن پایه : به سه دسته عمده 100 – 150 و 500 تقسیم بندی می شود که هر کدام دارای خواص شیمیائی و فیزیکی متفاوت و مختص به خود می باشند و در بازار داخلی به عنوان ماده اولیه تولید روغن های مختلف از جمله روغن موتور ، روغن هیدرولیک ، روغن دنده و ... کاربرد دارد.

روغن 10 : روغن های 10 تولیدی این شرکت با فلش

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

علیرضا پرنده مقدم، از ۱۳ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۱ ماه پیش به روز شده.

علیرضا پرنده مقدم
علیرضا پرنده مقدم
آگهی: تولید کننده روغن پایه با فلش های مختلف
علیرضا پرنده مقدم