برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت سامان تهویه ایرانیان

لوله فلکسی

لوله فلكسي

کانال لوله فلکسی خرطومی STI بهترین جایگزین و راه حل برای سیستم های داکت اسپیلت و کانال های قدیمی و سنتی گالوانیزه در ساختمان ها، مجتمع های تجاری و پاساژ ها، هتل ها، سالن های تولیدی، فروشگاه ها، سالن های ورزشی و استخرها، آشپزخانه های صنعتی و صنایع غذایی، مجتمع های داروسازی (داروخانه ها، آزمایشگاه ها و محیط های پاک)، گلخانه ها، سردخانه، انبارها و ... به شمار رفته و اساساً از لحاظ اقتصادی نیز استفاده از این نوع کانال های انتقال هوا (کانال لوله فلکسی) در مقایسه با ورق های سنتی و قدیمی گالوانیزه مقرون به صرفه و بسیار مناسب تر می باشد. کانال فلکسیبل آلومینیومی STI ساخت کشور ترکیه بوده که از بهترین متریال موجود نیز ساخته و تهیه گردیده است. این نوع کانال ها (کانال لوله فلکسی) پیشنهاد بسیار مناسبی جهت انتقال هوا به محیط های گوناگون بوده و در تمامی سایزها و مدل ها قابل ارائه و اجرا می باشد.
قیمت بسیار مناسب، ظاهری زیبا، وزن بسیار سبک، نصب راحت و آسان، اشغال فضای کم و امکان عبور از فضاهای سخت و دشوار از بارزترین ویژگی کانال فلکسیبل STI یا کانال خرطومی به شمار می آید. همچنین کانال از پیش عایق شده فلکسیبل آلومینیومی STI یا کانال خرطومی جهت تهویه، اگزاست (تخلیه هوا)، سرمایش و گرمایش و ... نیز به کار می رود.
کانال فلکسیبل لوله خرطومی STI (لوله فلکسی) با عایق حرارتی (عایق پشم شیشه)، ساده (آلومینیومی)، کمبی (با روکش PVC) و برزنتی جهت انتقال هوا بین سطوحی که ارتفاع آن ها یکسان نبوده و یا محدودیت فضا وجود دارد و امکان استفاده از کانال های چهارگوش امکان پذیر نمی باشد مورد استفاده قرار می گیرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس
http://www.stihvac.com/index.php?route=p roduct/product&product_id=61
مراجعه فرمایید
تلفن تماس : 02122083331 و 02122083492
فکس : 22083331 021
همراه : 09022013955 و 09123068307
آدرس : تهران، سعادت آباد، ضلع غربی میدان سرو، ساختمان سروناز، طبقه هفتم، واحد 31
ایمیل یاهو : stihvac@yahoo.com
آدرس وب سایت شرکت : http://www.stihvac.com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت سامان تهویه ایرانیان، از ۱۳ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۷ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

شرکت سامان تهویه ایرانیان
  • تهران، تهران، سعادت آباد، ضلع غربی میدان سرو، ساختمان سروناز، طبقه هفتم، واحد 31
  • 021 2208 3492
شرکت سامان تهویه ایرانیان
آگهی: لوله فلکسی
شرکت سامان تهویه ایرانیان