برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
ایمان مسیح

کلید مینیاتوری شرکت F&G,نماینده اف اند جی ,نمایندهF&G

كليد مينياتوري شركت F&G,نماينده اف اند جي ,نمايندهF&G

برق و صنعت بین الملل نماینده محصولات اف جی (F&G) است
کلید های مینیاتوری شرکت F&G در دو حالت AC و DC و با قدرت قطع 15 الی 25KA در سه تیپ A,B,C موجود می باشد.

کلید های مینیاتوری AC در مدل های تکفاز و تکفاز با نول ، 2فاز و 2 فاز ، 3 فاز و 3 فاز با نول و 4 فاز می باشد.

کلیدهای مینیاتوری DC در مدل های تکفاز و 2 فاز در آمپر های 2 ، 4 ، 46-40 ، 50 می باشد.

همچنین کلید های مینیاتوری AC طبق جدول زیر موجود می باشد

AMP/POLE 2,3 4 40-6 50 63
1P √ √ √ √ √
1+NP √ √ √ √ √
2P √ √ √ √ √

3P √ √ √ √ √
3+NP √ √ √ √ √
4P √ √ √ √ √

کلیه محصولات دارای ضمانت 5 ساله بدون قید و شرط می باشد.

کلیدهای مینیاتوری جریان مستقیم ( MCB-DC)

کلیدهای مینیاتوری جریان مستقیم (MCB-DC) شرکت اف اند جی در دو تیپروشنایی (B) ، موتوری (C) در انواع تک پل و دو پل تولید می شوندو قادرند تا ولتاژ 250 ولت DC ( برای هر پل )را تحمل کنند. ساختار این کلید طوری طراحی شده است که ضمن قطع مدار با ایجاد میدانمغناطیسی مناسب از آسیب دیدن کنتاکتها جلوگیری کند .

کلیدهای مینیاتوری جریان مستقیم ( MCB-DC ) علاوه بر داشتن مگنت طبیعی دارای رلهمگنتیک مخصوص جهت کار در جریان مستقیم می باشد ، بنابراین می توان از کلیدهای DC در مدار AC نیز استفاده کرد . اما از کلیدهای AC در مدار DC تحت هیچ شرایطی نمی توان استفاده کرد و خطراتی همچون عدم قطع در زمان اتصال کوتاه ( ناشی از جوش خوردنکنتاکتها ) را دربردارد همچنین این امر در اضافه بارها باعث سوختن تدریجیکنتاکت و در نتیجه اتصال نامناسب کنتاکت ثابت و متحرک و ایجاد حرارت می شود .علاوه بر دلایل فوق به علت عدم ایجاد محدود شوندگی در جریانهای اتصال کوتاه درکلید ACاستفادهشده در مدار DC عمر دستگاهها ،تجهیزات و سیم کشی ها کوتاهتر می شود.
کلیدهای مینیاتوری
جریان متناوب ( MCB-AC)

استفاده از وسایل حفاظتی در یک مدار جهت جلوگیری از خطراتی نظیر آتش سوزی ،اضافه بار و اتصال کوتاه ناشی از خطای
اتفاق افتاده در سیستم الزامی است یکی از این وسایل که بواسطه خصوصیات منحصر بفردیهمچون قابل استفاده بودن بعد از هر بار قطع، قطع همزمان سه فاز و غیره امروزه مورداستفاده زیادی دارد کلیدهای قطع خودکار ، یا مینیاتوری می باشد که معمولاً در دو
نوع AC و DC تولید میگردد.
کلیدهای مینیاتوری جریان متناوب (MCB-AC) شرکت اف اند
جی در سه تیپ روشنایی (B) ، موتوری (C) و موتوری سخت(D)در انواع تک پل ، تک پل با نول (1P+N) ، دو پل ، سه پل ، سه پل با نول (3P+N) وچهار پل تولید می شوند.
درحال حاضر دو استاندارد جهانی IEC/EN 60898 و IEC/EN 60947-2 در کارخانه هایمعتبر و سازنده کلیدهای مینیاتوری مورد استفاده قرار می گیرد . در کشور ما نیزبرای کلیدهای مینیاتوری استاندارد ملی به شماره 2611 تدوین شده که شالوده استاندارد IEC/EN60898 می باشد.
باید توجه داشت که از کلیدهای AC در مدار DC تحت هیچ شرایطینمی توان استفاده کرد و خطراتی همچون عدم قطع در زمان اتصال کوتاه ( ناشی از جوشخوردن کنتاکتها ) را دربردارد ، همچنین این امر در اضافه بارها باعث سوختن تدریجیکنتاکت و در نتیجه اتصال نامناسب کنتاکت ثابت و متحرک و ایجاد حرارت می شود .علاوه بر دلایل فوق به علت عدم ایجاد محدود شوندگی در جریانهای اتصال کوتاه درکلید ACاستفاده شده در مدار DC دستگاهها ،تجهیزات و سیم کشی ها کوتاهتر می شود .
کلیدهای ترکیبیمینیاتوری و جریان نشتی RCBO
(Devices Combined RCD/MCB)
این نوع کلیدها, ترکیبی از کلیدهای جریان نشتی و مینیاتوری تک فاز با نول می‌باشند که علاوه بر قطع مدار در اثر نشت جریان با قطع مدار در زمان اتصال کوتاه و اضافه بار ، ازبروزخطرات احتمالی جلوگیری می‌نماید ، بدین ترتیب این وسیله دارای عملکرد مشترک کلیدهای جریان نشتی و مینیاتوری بوده و نیازی به استفاده از کلیدهای مینیاتوری و کلیدهای جریان نشتیبصورت جداگانه نمی باشد.

کلیدهای ترکیبی مینیاتوری و جریان نشتی شرکت اف اند جی از جریان 2 الی 40 آمپر در نوع تکفازو نول در دو تیپ روشنائی و موتوری با حساسیتهای 10 الی 300 میلی آمپر تولید و عرضه
می گردد.
کلیدهای جریان نشتی )پسماند جریان(
Residual Current Devices


شرکت F&G ایران بزرگترین و اولین تولید کننده کلیدهای جریان نشتی (RCD)درخاورمیانه ، برای جلوگیری از آتش سوزیها و خطرات ناشی از نشت جریان برق، استفاده ازکلیدهای پسماند جریان ( RCD ) را به شما پیشنهاد مینماید.
این وسیله وظیفه قطعمدار درزمان نشت جریان ناشی از نقص عایق در وسایل الکتریکی یا سیستم سیم کشیساختمان و تماسمستقیم یا غیر مستقیم فرد با سیم فاز و بدنه لوازم برقی که دارایولتاژ می باشند را برعهده دارد.
اساس کارکلیدهایجریاننشتی

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

ایمان مسیح، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۷ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

ایمان مسیح
  • تهران، تهران-میدان امام خمینی-لاله زار جنوبی – پاساژ جهان الکتریک – پلاک 10
  • 021 3394 5221
ایمان مسیح
آگهی: کلید مینیاتوری شرکت F&G,نماینده اف اند جی ,نمایندهF&G
ایمان مسیح