برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت کسری

شرکت کسری - فروش و اجرای پوشش های ضد خوردگی

شركت كسري - فروش و اجراي پوشش هاي ضد خوردگي

شرکت مشاورین پوششهای صنعتی کسری با برخورداری از تجارب کاری موفق ، مدیران و کارشناسان مجرب ، یکی از پیشروان صنعت پوششهای ضد خوردگی در ایران است و هم اکنون پس از انجام ده ها پروژه موفق و درخشان در صنایع کشورمان با پشتیبانی فنی معتبر ترین شرکتهای اروپایی ارائه دهنده بهترین خدمات در زمینه پوششهای ضد اسید و قلیا در ایران می باشد.

برخی از زمینه های فعالیتهای شرکت کسری به شرح ذیل می باشد:

1-"رابرلاینینگ" روش متداولی است جهت محافظت سطوح فلزی یا بتنی در مقابل مواد شیمیایی خورنده ، در این روش انتخاب نوع"رابر" و سیستم چسب مربوطه بایستی با مطالعه و بررسی سازگاری آن با شرایط فرآیندی صورت پذیرد. البته کیفیت فرآیند تولید لاستیک در تعیین کیفیت نهایی "رابر" نقشی اساسی دارد و اجرای صحیح سیستم "رابر لاینینگ" نیز به همان میزان در طول عمر آن موثر خواهد بود.

2-سیستم کاشی و ملات های ضد اسید و قلیا روش دیگری است که در شرایط حادتر جهت محافظت سطوح داخلی مخازن و کف پوش کارخانجات مواد شیمیایی و مواد غذایی ، بکار برده می شود. سیستم کاشی ضد اسید و قلیا بطور استاندارد با "ممبرین" همراه است که لایه ای نفوذ ناپذیر است و مناسب با شرایط فرآیندی انتخاب خواهد شد. انتخاب نوع ملات نصب و بندکشی و نوع" ممبرین" همواره از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

3-چسبهای لاستیک به فلز در صنایع خودروسازی برای اتصال قطعه لاستیک به فلز مورد استفاده قرار می گیرند.

4-کفپوش عایق برق شرکت کسری در راستای کاهش خطرات و صدمات ناشی از برق گرفتگی و با بهره گیری از تکنولوژی روز اروپا اقدام به تولید سفارشی کفپوش لاستیکی عایق برق با مقاومت به عبور جریان برق تا 57000 ولت ، مطابق تائیدیه آزمایشگاه مرجع فشار قوی وزارت نیرو نموده است.این محصول مطابق الزامات قانون کار و بر اساس دستور العملهای ایمنی در جلوی تابلوهای برق ، ایستگاه های فشار قوی و توزیع و تمام صنایعی که از تجهیزات برقی استفاده می نمایند ، جهت ارتقاء ایمنی و سلامتی افراد مورد استفاده قرار می گیرند.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت کسری، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۶ ماه پیش به روز شده.

شرکت کسری
شرکت کسری
آگهی: شرکت کسری - فروش و اجرای پوشش های ضد خوردگی
شرکت کسری