برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
هایتک آپشن

نصب کروز کنترل سمند و سورن (تمامی مدل ها)

نصب كروز كنترل سمند و سورن (تمامي مدل ها)

فروش کروز کنترل و نصب کروز کنترل سمند EF7، سمند lx، سورن توربو شارژ (تمامی مدل ها) با دو سال گارانتی کامل، بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت.
اطلاعات تکمیلی در سایت:pksharif.com

- داراری سرو موتور اختصاصی کروز کنترل ساخت شرکت بوهلر آلمان -

دارای:
- نمایشگر دیجیتال سرعت، قابل نصب در محل دلخواه
- قابلیت اتصال به موبایل و نمایشگر اندرویدی از طریق بلوتوث، مشاهده و کنترل وضعیت کروز کنترل و لیمیتر توسط موبایل یا نمایشگر خودرو
- لیمیتر مجازی (آلارم سرعت)
- دو حافظه ثابت
- یک حافظه موقت برای بازیابی سرعت

مجموعه کروز کنترل، لیمیتر و دزدگیر کدینگ خودروی سمند و سورن (انواع خودروهای خانواده سمند) شامل یک کلید کنترل، دسته سیم با سوکت های ضد آب خودرو، عملگر servo motor، کامپیوتر یا همان ecu و براکت های نصب می باشد. کلید کروز کنترل در دو مدل عرضه می گردد:

1- کلید کنترل سردنده: این نوع کلید به جای سردنده خودرو نصب می شود و دارای یک آلارم صوتی به منظور آگاهی راننده از وضعیت کروز بدون نیاز به نگاه کردن به سردنده است. سردنده 4 دکمه، دارای نور بک لایت برای تمامی کلیدها، دو عدد چراغ اصلی کروز و لیمیتر، یک حافظه موقت و یک حافظه ثابت قابل تنظیم می باشد. سردنده دارای دو مدل ساده و چرم دوز (چرم طبیعی خودرویی) و در سه رنگ می باشد.

2- کلید کنترل اهرمی (دسته راهنما): این نوع کلید مشابه اهرم دسته راهنما کنار فرمان نصب می شود. در خودروهای گیربکس اتوماتیک که امکان تعویض سردنده نباشد اختصاصا از این نوع کلید استفاده می شود. اهرم دسته راهنما شامل 6 دکمه یک چراغ دو رنگ، یک حافظه موقت و دو حافظه ثابت قابل تنظیم می باشد. اهرم دسته راهنما در دو نوع چپ و راست ارائه می گردد.

این مجموعه دارای دو سال گارانتی تعویض تمامی قطعات است.

- نمایشگر دیجیتال:
قطعه نمایشگر با طراحی بسیار زیبا و ظریف امکان نصب در محل دلخواه را دارد. سرعت کروز یا لیمیتر و وضعیت سیستم روی نمایشگر که در معرض دید راننده قرار دارد نشان داده می شود. همچنین نور نمایشگر در شب با روشن شدن بک لایت خودرو کم می شود تا راحتی بیشتری برای راننده ایجاد نماید.

- ماژول بلوتوث:
با اضافه نمودن این قطعه به یونیت کروز کنترل، امکان ارتباط با موبایل یا نمایشگری اندرویدی خودرو نیز فراهم می شود و راننده قادر است وضعیت کروز کنترل را از طریق موبایل یا نمایشگر مشاهده و کنترل نماید. ضمن اینکه اپلیکیشن موجود امکانات بیشتری برای تعریف حافظه و تنظیمات سیستم در اختیار راننده قرار می شود.

سیستم کروز کنترل خودروهای دریچه گاز سیمی همراه با آلارم سرعت و
سیستم کروز کنترل خودروهای دریچه گاز برقی همراه با لیمیتر و دزدگیر کدینگ می باشد.

ویژگی های این سیستم عبارتند از:

1-قالبیت تنظیم دقیق سرعت در شرایط مختلف اعم از شیب های تند جاده

2- قابلیت افزایش و یا کاهش دقیق سرعت تنظیم شده به میزان دلخواه با دقت 1 km/h

3- امکان استفاده از کروز کنترل و تثبیت دقیق سرعت روی هر مقداری از 35 km/h به بالا

4- امکان استفاده از پدال گاز برای افزایش مقطعی سرعت خودرو در مواردی نظیر سبقت گرفتن

5- غیرفعال شدن سیستم کروز کنترل در صورت فشردن پدال ترمز یا پدال کلاچ و یا فشردن دکمه ON/OFF

6- غیرفعال شدن سیستم کروز کنترل در صورت تعویض دنده حتی بدون استفاده از کلاچ (مناسب خودروهای اتوماتیک)

7- غیرفعال شدن سیستم کروز کنترل در صورت رخ دادن هرگونه شرایط غیرعادی که منجر به تغییرات ناگهانی دور موتور شود. (نظیر لغزش لاستیک و یا عبور از دست انداز تند)

8- دارای سیستم آلارم صوتی جهت آگاهی راننده از وضعیت کروز بدون نیاز به نگاه کردن به سردنده

9- قابلیت نصب در مدت زمان بسیار کوتاه (حداکثر 2 ساعت) و بدون دستکاری در سیستم برق و سیم کشی خودرو و نیز بدون هرگونه تغییرات مکانیکی در بدنه خودرو (به همین دلیل امکان باز نمودن دستگاه بدون هر تغییری از روی خودرو وجود دارد.)

10- قابلیت کالیبراسیون بمنظور تطبیق حداکثری عملکرد دستگاه با نوع خودرو


مشاهده لیست جدید قیمت ها در سایت pksharif.com


========================
کروز کنترل چیست؟
کروز کنترل ابزاری برای ثابت نگهداشتن سرعت خودرو بر روی میزان سرعت دلخواه راننده است. در این سیستم، امکان تثبیت سرعت خودرو در شرایط مختلف بدون استفاده از پدال گاز فراهم شده است. هنگامی که راننده قصد دارد در مسیری با سرعت ثابت رانندگی کند، کافیست سیستم را روشن کرده و در سرعت مورد نظر آن را فعال نماید. از آن پس کروز کنترل وظیفه ثابت نگهداشتن سرعت خودرو را برعهده خواهد گرفت و راننده می تواند در کمال آسودگی خاطر پای خود را از روی پدال گاز بردارد. راننده همچنین قادر است هر جا که نیاز به افزایش

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

هایتک آپشن، از ۱۱ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۹ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

هایتک آپشن
هایتک آپشن
آگهی: نصب کروز کنترل سمند و سورن (تمامی مدل ها)
هایتک آپشن