برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت دنیای تجارت

فروش داخلی و صادرات تالک، دولومیت ، باریت، سولفور ،

فروش داخلي و صادرات تالك، دولوميت ، باريت، سولفور ،

بنام خداوند بی همتا
عزیزان کارخانه دار ، ما پودر تالک، دولومیت ، خاک صنعتی ، بنتونیت و گیلسونایت مورد نیاز خطوط تولید شما را تامین مینمائیم. تالک یک ماده معدنی فوق العاده با کاربردهای بسیار متنوع در صنایع مختلف است. کارشناسان معتقدند این سنگ نرم ترین سنگ روی زمین است. نرمی، آبگریزی، بی اثری شیمیایی، سطحی بودن و میل ترکیبی به ترکیبات آلی همگی از خواص عالی تالک هستند.
تالک یک پرکننده چند منظوره و تسهیل کننده فرآیند در طیف گسترده ای از صنایع تولیدی از جمله پلاستیک، کاغذ، سرامیک و رنگ است. مهمترین خاصیت فیزیکی تالک نرمی است، زیرا در مقیاس موهس رتبه 1 را دارد، تمایل طبیعی آن به مخلوط شدن با روغن ها آن را به یک ماده معدنی آبگریز عالی و بی اثر بودن شیمیایی آن تبدیل می کند.این سنگ نرم و معدنی در ساخت آلیاژهای فولادی، آلومینیوم، نیمه هادی ها و الکترونیک، پنل های خورشیدی و همچنین در بخش ساخت و ساز پس از تبدیل شدن به سیلیکون (Si) از طریق احیای گازی در دماهای بالا بسیار مفید و پرکاربرد است.
شرکت ذیبال آذین با داشتن معادن بزرگ با ذخایر فراوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و تامین کنندگان تالک در منطقه می باشد. دانشمندان و متخصصان ایرانی ما می توانند با روش های دانش بنیان هرگونه تقاضای مشتریان را توسعه دهند و تقاضای ویژه شما را برآورده کنند؟
و ماده معدنی دیگر میتواند از دولومیت نام برد که در خط تولید کاشی و سرامیک سازی ، دولومیت در شفته ریزی ، دولومیت مورد نیاز خط تولید شیشه سازی و دولومیت مورد نیاز خط تولید لاکسازی ، رنگسازی و … بلورسازی ، ریخته گری ، تصفیه آب تامین می نمائیم. ما واسطه و یا دلال نیستیم ما معدن دار هستیم بنابر این قرارداد با ما هم از نظر قیمت و هم از نظر اطمینان خاطر از تامین همیشگی دولومیت مورد نظر شما بی رقیب است. با ما تماس بگیرد.
- سیلیس – سیلیس آمورف – میکروسیلیس – میکروسیلیکا – سیلیکا فلور
- کائولن – باریت – فلدسپات – تالک- میکا – منیزیت – خاکهای کلسینه – ماکادام – کربنات کلسیم
خاک بنتونیت ، خاک دولومیت ، خاک زئولیت ، خاک فسفات ، قیر معدنی ، گوگرد معدنی ، نمک معدنی ، زاج ، آهک ، کربنات کلسیم ، فلدسپات ، پرلیت ، کرومیت ، سنگ آهن ، منگنز ، انواع اکسیدها ، بالکی ، اکسید آهن ، پرلیت ، باریت ، سیلیس ، تالک ، فلورین ، گرافیت ،

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت دنیای تجارت، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۳ روز پیش به روز شده.

شرکت دنیای تجارت
شرکت دنیای تجارت
آگهی: فروش داخلی و صادرات تالک، دولومیت ، باریت، سولفور ،
شرکت دنیای تجارت